سهراب بالاخره مجوز گرفت جلاد‌های استقلال خودی هستند طارمی شانس اول جایزه بهترین لژیونر سال آسیا پایان ناگهانی محرومیت پوگبا بختیاری‌زاده: هر زمان نخواستند استقلال را ترک می‌کنم نورالهی زیر بار عذرخواهی از قلعه‌نویی نرفت تاریخ و ساعت بازی هوادار و استقلال در لیگ برتر فوتبال | اولین آزمون سهراب تاریخ و ساعت بازی منچستریونایتد و استون ویلا | آخرین نمایش تن هاخ در جزیره؟ هواداران استقلال خسته از بی‌ثباتی در کادر فنی | فقط سرمربی بزرگ خارجی ایرادگرفتن پرسپولیس از چمن ورزشگاه تختی سهمیه سوخته پرسپولیس قطعی است مهری انتظار گاریدو را برآورده نکرد؟ موراتا در ایتالیا خانه به دوش شد شنای خراسان‌رضوی با ۲ تیم در لیگ‌برتر؟ برگزاری مسابقه سوپرلیگ کاراته کشور پس از ۸ ماه! پیروزی نماینده مشهد در لیگ برتر تیراندازی | شلیک کاوه به هدف نشست موسیالا، خارج از فهرست ژرمن‌ها تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و چادرملو اردکان در لیگ برتر فوتبال | گاریدو به دنبال صدر بررسی عملکرد مربیان موقت در استقلال ترکیب احتمالی استقلال مقابل هوادار
سرخط خبرها

شنای خراسان‌رضوی با ۲ تیم در لیگ‌برتر؟

  • کد خبر: ۲۹۲۴۱۴
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵
شنای خراسان‌رضوی با ۲ تیم در لیگ‌برتر؟
رئیس هیئت‌شنای خراسان‌رضوی درحالی از احتمال حضور دو تیم از مشهد در لیگ‌برتر شنای فصل آینده خبر داد که چندی پیش زمزمه‌های تیم‌داری‌نکردن موج‌‎های آبی و هیئت‌شنا در لیگ‌برتر به گوش می‌رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین گرایلی اعلام کرده که قرار است دو تیم از مشهد در لیگ‌برتر شنا حاضر باشند، اما هم مجموعه موج‌های آبی و هم هیئت‌شنا دیگر قصد تیم‌داری در لیگ‌برتر را ندارند و به همین سبب احتمالا تیم مشهد دیگر با کیفیت سال‌های قبل که قهرمان بلامنازع بود، در رقابت‌ها حاضر نخواهد شد!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->