درخشش «آه سرد» در جشنواره ریچموند آمریکا «اسکن» در راه کانادا آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۱۴ مهر ۱۴۰۳) گروه قمر با کنسرت «بدرود» روی صحنه + جزئیات کلمات فارسی با مضامین عبری! یادی از آتیلا پسیانی به بهانه اولین سالگرد درگذشتش | زندگی را بلد بود انیمیشن «آتل» در راه ۲ جشنواره بین‌المللی جایزه جشنواره بین المللی «عشق» در دستان شبنم مقدمی کارگردان نمایش «برش-کات»: امیدوارم باز هم در مشهد روی صحنه برویم | امروزه مسئولان پشت تئاتر می‌ایستند غوری در فلسفه راویان رنج | درباره کتاب «داستایوفسکی و نیچه (فلسفه تراژدی)» اثر لف شستوف شباهت عجیب علی نصیریان با بازیگر ژاپنی + عکس صفحه نخست روزنامه‌های کشور - شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ حرف‌های کمترشنیده‌شده بازیگر نقش ضیا در سریال طوبی | کم‌کار نیستم، کارهایم پخش نشدند جلیل شعبانی درگذشت+بیوگرافی و علت فوت خلق اثر هنری نقاشان مشهدی به یاد شهید «سیدحسن نصرالله» + فیلم دیپلم افتخار جشنواره روسی برای «آوای ابرها» بازیابی هویت غنی دینی و انقلابی‌ از طریق داستان‌نویسی ضروری است
سرخط خبرها

جایزه جشنواره بین المللی «عشق» در دستان شبنم مقدمی

  • کد خبر: ۲۹۲۴۸۳
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳
جایزه جشنواره بین المللی «عشق» در دستان شبنم مقدمی
شبنم مقدمی موفق به کسب یک جایزه جهانی در رشته بهترین بازیگر مکمل زن از جشنواره «عشق» شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شبنم مقدمی که با فیلم «زنبور کارگر» به کارگردانی افشین صادقی در جشنواره بین الملی «عشق» حضور داشت، موفق شد جایزه بهترین بازیگر نقش مکل زن را از این جشنواره از آن خودش کند.

جشنواره بین‌المللی فیلم عشق در سال ۲۰۱۵ و با هدف معرفی فیلم‌های در زمینه صلح و کمک به کودکان جهان راه اندازی شده است. این جشنواره در ابتدا تنها از کشور‌های انگلسی زبان متقاضی می‌پذیرفت، اما از سال ۲۰۲۲ با هدف صلح جهانی فیلم‌هایی از همه جهان را در رقابت خود شرکت می‌دهد.

امسال هم از ایران در بخش آثار بلند سینمایی، سه فیلم «زنبور کارگر» به کارگردانی افشین صادقی، «زنی با ارابه چوبی» به کارگردانی خدادا جلالی و «آخرین تانگو با پری» به کارگردانی اشکان شاپوری، در این جشنواره جضور پیدا کردند که در نهایت فیلم افشین صادقی موفق شد در دو رشته بهترین بازیگر مکل زن (شبنم مقدمی) و بهترین فیلمبردار (روزبه راگا) برنده جایزه شود.

فیلم «زنبور کارگر» محصول سال ۱۳۹۸ است که پس از سه سال موفق شد شهریور ماه سال ۱۴۰۲ روی پرده برود. در این فیلم شبنم مقدمی نقش زنی به نام «الهام فروزنده» را بازی می‌کند که برای شرکت در انتخابات مجلس نامزد شده شده است. او در آستانه شروع تبلغاتش با یک چالش بزرگ مواجه می‌شود. پسر او بر اثر یک درگیری مردی را به قتل می‌رساند و او در صدد این برمی‌آید که از پسرش رفع اتهام کند.

شبنم مقدمی تاکنون موفق به کسب دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر برای فیلم‌های «امروز»، «زاپاس» و «نفس» شده و جوایزی هم از انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی، جشن حافظ و جشن سینمای ایران از آن خود کرده است.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->