سرخط خبرها

پایان ناگهانی محرومیت پوگبا

  • کد خبر: ۲۹۲۵۲۰
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
پایان ناگهانی محرومیت پوگبا
سال گذشته و زمانی که اعلام شد پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس به دلیل دوپینگ ۴ سال محروم شده است، دوران فوتبال او تمام شده به نظر می‌رسید. اما حالا محرومیت او به ۱۸ ماه کاهش یافته است و این بازیکن می‌تواند از چند ماه دیگر دوباره به مستطیل سبز برگردد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هافبک ۳۱ ساله یوونتوس، سال گذشته به دلیل مثبت شدن تست دوپینگ با محرومیت ۴ ساله‌ای مواجه شد که حتی او را مجاب به خداحافظی از فوتبال کرد. پوگبا که دوران فوتبال پرحاشیه‌ای داشت، پس از این محرومیت از نظر بسیاری کارشناسان به انتهای کارنامه حرفه‌ای خود رسیده بود، اما او همان زمان هم مصرف عمدی دارو‌های غیرمجاز را قبول نداشت و گفت: وقتی محرومیتم به پایان برسد، داستان برای همه روشن خواهد شد، اما هرگز آگاهانه مکمل‌هایی که در قانون ممنوع هستند را استفاده نکرده‌ام.

حالا این حکم محرومیت در دادگاه تجدیدنظر از سوی دادگاه عالی ورزش کاهش یافته و این بازیکن می‌تواند از دی‌ماه آینده به تمرینات یوونتوس برگردد و از اسفندماه هم به طور رسمی در بازی‌ها به میدان برود.

هرچند هنوز آینده او در یوونتوس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و شاید این بازیکن ناچار شود که فوتبالش را در باشگاهی دیگر ادامه دهد.

پایان کابوس مرد پرحاشیه

ستاره فرانسوی پس از اینکه توانست حکم محرومیت خود را در دادگاه تجدیدنظر کاهش دهد، در این زمینه اعلام کرد: بالاخره کابوس تمام شد. با تصمیم دادگاه حکمیت ورزشی، من می‌توانم به روزی که دوباره به دنبال رویاهایم باشم، نگاه کنم.
همیشه گفته‌ام که هرگز به طور آگاهانه قوانین آژانس جهانی ضد دوپینگ را نقض نکرده‌ام. من مکمل غذایی‌ای را که توسط پزشک به من تجویز شده بود، مصرف کردم؛ مکملی که بر عملکرد ورزشکاران مرد تأثیری ندارد و هیچ تأثیری در انرژی و توانایی بازیکن ندارد.

من با صداقت بازی می‌کنم و با وجود اینکه باید بپذیرم این یک تخلف با مسئولیت کامل من است، می‌خواهم از قضات دادگاه حکمیت ورزشی که توضیحات من را شنیدند، تشکر کنم.

این دوره‌ای بسیار ناراحت‌کننده در زندگی من بود، زیرا همه چیز‌هایی که برای آنها سخت کار کرده بودم، به حالت تعلیق درآمد. دوباره از همه حمایت‌هایتان تشکر می‌کنم. نمی‌توانم برای بازگشت به زمین فوتبال صبر کنم.

یووه دیگر هافبک فرانسوی را نمی‌خواهد

از سال گذشته و پس از اعلام محرومیت پوگبا، رابطه او با یوونتوس شرایط بدی پیدا کرد و حالا همین اوضاع باعث شده است تا این باشگاه دیگر تمایلی به ادامه همکاری با ستاره فرانسوی نداشته باشد. پوگبا در این مدت علاوه بر محرومیت از انجام هرگونه فعالیت ورزشی، در خصوص دریافت حق و حقوقش از باشگاه یوونتوس نیز با مدیران این تیم به مشکلات عدیده‌ای برخورده بود.

حالا کالچومرکاتو خبر داده است که مدیران یوونتوس چندان از خبر کاهش محرومیت این بازیکن خوشحال نیستند. آنها دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این هافبک فرانسوی ندارند، چون او نتوانست پس از حضور دوباره در یووه روز‌های خوبی را سپری کند و به همین دلیل جایگاهش را در این تیم به صورت کامل از دست داده است و آنها مایل به فروش هرچه زودتر او هستند.

منابع نزدیک به یوونتوس معتقد هستند که فسخ این قرارداد با توافق دو طرفه می‌تواند راه حل خوب برای هر دو طرف باشد، اما هنوز مشخص نیست که تصمیم پوگبا در این باره چه خواهد بود و آیا شانسی برای توافق با این باشگاه وجود دارد یا خیر.

در هر صورت به نظر نمی‌رسد که سرمربی جدید تورینی‌ها، یعنی تیاگو موتا هیج جایی برای پوگبا در برنامه‌های این فصل تیمش در نظر گرفته باشد. موتا حتی برخی ستاره‌های دیگر خط میانی یووه، مانند فدریکو کیه‌زا را هم مجبور به جدایی از ترکیب این تیم کرد و با توجه به نتایج نسبتا خوبی که تا به اینجا با بیانکونری گرفته است، مدیران و هواداران باشگاه هم پشت تصمیمات او هستند.

در این شرایط از همین حالا پنجره نقل و انتقالاتی زمستان آینده یک ستاره در دسترس برای غول‌های اروپایی دارد و باید دید کدام باشگاه‌های قاره سبز برای جذب پوگبا اقدام کرده و او را به جمع نفرات خود اضافه می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->