ویدئو! حال و هوای شام غریبان در قتلگاه میناب ویدئو | حال و‌ هوای شارستان تپل محله مشهد در شام غریبان حسینی ویدئو | شُله مشهدی، طعمی از تاریخ و ارادت ویدئو | دسته عزاداری عاشورای حسینی در تورنتوی کانادا (۴ تیر ۱۴۰۵) ویدئو | اذان مغرب عاشورای حسینی در نزدیکی حرم مطهر رضوی حدادعادل: متهم کردن مذاکره‌کنندگان به خیانت با نظر رهبر انقلاب منطبق نیست + فیلم دانلود مداحی ای غم شیرینت با صدای محسن محمدی‌پناه + صوت و فیلم ویدئو | مقتل خوانی ظهر عاشورا در حرم مطهر رضوی (۴ تیر ۱۴۰۵) ویدئو | برپایی نماز ظهر عاشورا در جوار مقتل رهبر شهید انقلاب اسلامی قطر از آغاز به کار فنی روی جزئیات توافق ایران و آمریکا خبرداد ویدئو| برگزاری نماز باشکوه ظهر روز عاشورا در مشهد مقدس (۴ تیر ۱۴۰۵) ویدئو | حال و هوای صحن انقلاب حرم مطهر رضوی در روز عاشورا ویدئو | یکصدوشانزدهمین شب حضور مردم مشهد در خیابان (۳ تیر ماه ۱۴۰۵) ویدئو | مراسم عزادارای و سینه‌زنی شب عاشورای حسینی در نقاط مختلف مشهد مقدس ویدئو| موزیک ویدئو آهنگ‌ «زخم آفتاب» محسن چاوشی منتشر شد ویدیو| آیین مشعل‌گردانی نجفی‌های مقیم مشهد در تاسوعای ۱۴۰۵ ویدئو| نوحه‌خوانی «مصطفی راغب» در هیئت آزادشهر یزد ویدئو| حس و حال عاشورا در حسینیه معلی محرم ۱۴۰۵ ویدئو | مراسم عزادارای و سینه‌زنی شب تاسوعای حسینی در سالن شهید بهشتی مشهد ویدئو| عزاداری مردم شهر سماوه عراق در روز تاسوعا با در دست داشتن تصویر رهبر شهید انقلاب
سرخط خبرها

ویدئو/نحوه ثبت‌نام در طرح پیش‎ فروش یکساله ایران‌خودرو و سایپا

  • کد خبر: ۲۹۲۶۴
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
  • ۸
تعداد بازدید : 23135
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
1
سلام من در مهلت داده شده ثبت نام کردم ولی کد پیگیری نیومد چیکار کنم؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
1
1
همش دروغه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
1
بابل جم کنید چقد دروغ چقد مردمو گول می‌زنید برید بابا این بازیه کثیفتون دیگه تمام کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۸
0
0
سلام پس این پولهای واریزی به نفع کی وتوی جیب کی رفته آیا ما که 50 هزار تومان برای ثبت نام دادیم دیگه شرکت داده نمیشیم ...
مستلی گمکانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۵
پارس نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
0
ر
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
1
0
سلام ثبت نام کویک انجام دادم ولی استعلام نشده
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
0
0
باسلام وخسته نباشید
الان برای چندمین بارکه برای ماشین ثبت نام میکنم وعضو جامعه معلولین هستم ومن که واجدالشراط هستم شانس بامن یاری نمکند تامنم باوضعیتی که دارم ماشین داشته باشم خواهشمندم ازمسءولین مربوطه به فکر مانیز باشند.
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->