خبر خوش وزیر کار به بازنشستگان: اعتبار متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تأمین شد (۱۵ مهر ۱۴۰۳)+ فیلم برگزاری کنفرانس بین‌المللی حقوق کودک در مشهد پلاک سوم خودرو چیست؟ مشاهده گونه کمیاب روباه شنی در پناهگاه حیات‌وحش فردوس کمک ۴۰ میلیاردی ایرانی‌ها به جنگ‌زدگان لبنان، غزه و یمن تأثیر قطعی معدل در کنکور لغو نمی‌شود وزیر آموزش و پرورش: دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت است شهر دوستدار سالمند فرصتی مناسب برای ارتقای سلامت این قشر از جامعه حفظ جوانی و زیبایی با مصرف تخم کتان جانباز دفاع مقدس در مشهد زندگی‌بخش ۴ بیمار نیازمند به عضو شد (۱۵ مهر ۱۴۰۳) جان‌باختن ۲ نفر در حادثه واژگونی و حریق خودرو در کمربند سبز مشهد + عکس (۱۵ مهر ۱۴۰۳) پنج مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص دانشگاه فرهنگیان چیست؟ طرح تدریس زبان‌های محلی و قومی در مدارس و دانشگاه‌ها در مجلس اعلام وصول شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳) | روند کاهشی دما تا فردا صبح ادامه دارد بازنشستگان تامین‌اجتماعی همچنان منتظر واریز علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق خود هستند (۱۵ مهر ۱۴۰۳) افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت اعزام دانش‌آموزان به اردو‌های راهیان نور معرفی مهم‌ترین بیماری‌هایی که از حیوانات به انسان‌ها منتقل می‌شوند + راه‌های پیشگیری مصرف مشروبات الکلی در همدان ۹ نفر را به کام مرگ کشاند (۱۵ مهر ۱۴۰۳) دستگیری تامین‌کننده مشروبات الکلی مرگبار شمال کشور (۱۵ مهر ۱۴۰۳) واریز وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری (۱۵ مهر ۱۴۰۳) مهلت دادستانی تهران برای ترخیص خودروهای وارداتی ورود نخستین خودروهای برقی به ناوگان پلیس راه کشور + فیلم پیگیری‌های مجلس برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی (۱۵ مهر ۱۴۰۳) راه اندازی سامانه مکان‌یابی تماس‌گیرندگان در اورژانس ۱۱۵
سرخط خبرها

کمک ۴۰ میلیاردی ایرانی‌ها به جنگ‌زدگان لبنان، غزه و یمن

  • کد خبر: ۲۹۲۸۵۶
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
کمک ۴۰ میلیاردی ایرانی‌ها به جنگ‌زدگان لبنان، غزه و یمن
رئیس جمعیت هلال‌ احمر از کمک ۴۰ میلیارد تومانی مردم ایران به جنگ‌زدگان لبنان، غزه و یمن خبر داد و گفت: بیش از ۷ هزار داوطلب امدادگر و درمانگر برای اعزام به لبنان و خدمت به مردم مظلوم و جنگ‌زده این کشور اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیرحسین کولیوند در خصوص آخرین وضعیت امدادرسانی به مردم لبنان اظهار کرد: در ۱۰ روز گذشته ۴۰ میلیارد تومان کمک نقدی از سوی مردم خیر و نوع‌دوست کشورمان به شماره حساب‌های جمعیت هلال‌احمر برای کمک به مردم غزه، یمن و لبنان واریز شده است.

وی با اشاره به درخواست و ثبت نام نیرو‌های داوطلب امدادی و درمانی برای اعزام به مناطق جنگ‌زده لبنان و امدادرسانی به مردم مظلوم این کشور پس از حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی عنوان کرد: بیش از ۷ هزار داوطلب متخصص کادر درمانی و امدادی برای اعزام به مردم لبنان اعلام آمادگی کرده‌اند.

تاکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت‌الله وحید خراسانی و آیت‌الله جوادی آملی برای اختصاص و استفاده بخشی از وجوهات شرعیه جهت کمک به مردم مسلمان جنوب لبنان اجازه داده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد. طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون بیش از دو هزار شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

همچنین یک منبع در وزارت خدمات عمومی و حمل و نقل لبنان امروز اعلام کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی حومه فرودگاه بین‌المللی بیروت را بمباران کردند. این حملات بزرگتر و قوی‌تر از حملاتی بود که هفته گذشته سید حسن نصرالله دبیر کل پیشین حزب الله لبنان در آن شهید شد.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد و عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->