سرخط خبرها

بازگشت دوباره اخباری به اردوی تیم ملی

  • کد خبر: ۲۹۲۸۶۳
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
بازگشت دوباره اخباری به اردوی تیم ملی
عمکلرد فوق‌العاده گل‌گهر در فاز دفاعی سبب شده تا امیر قلعه‌نویی و دستیارانش به طور ویژه این تیم را دنبال کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، هفت هفته از رقابت‌های لیگ برتر سپری شده و تیم فوتبال گل‌گهر که یک بازی عقب افتاده مقابل پرسپولیس دارد، موفق به ثبت ۵ کلین‌شیت در ۶ مسابقه شده تا آمار خیره‌کننده‌ای از تیم مهدی تارتار در فاز دفاعی به جا مانده باشد.

ثبت ۵ کلین‌شیت محمدرضا اخباری، سنگربان باتجربه و ۳۱ ساله گل‌گهر را در صدر جدول بهترین گلر‌های لیگ برتر از نظر آماری قرار داده و از سوی دیگر خط دفاعی ۴ نفره سرمه‌ای پوشان نیز مورد توجه قرار گرفته است.

در اردوی قبلی تیم ملی امیر قلعه‌نویی علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، حسین حسینی و آرشا شکوری را به اردوی تیم ملی فراخواند که به نظر می‌رسد در فهرست جدید اخباری می‌تواند جانشین شکوری شود.

اخباری فصل گذشته هم نمایش‌های خوبی با گل‌گهر داشت و در پایان فصل با ۱۱ کلین‌شیت به کار خود پایان داد و آمار فصل جدید او را برای بازگشت به اردوی تیم ملی امیدوار کرده است.

یک مسابقه دیگر در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و باید دید درنهایت امیر قلعه‌نویی چه نام‌هایی را برای مصاف با قطر و ازبکستان دو بازی حساس مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در فیفادی مهرماه در فهرست نهایی قرار خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->