برنامه‌ریزی ویژه شهرداری مشهد برای بازی تیم‌های فوتبال ایران و قطر درباره مسیری که روزگاری میزبان جنوبی‌ترین قراول‌خانه مشهد بود | «مهرآیین»؛ کوچه‌ای گرفتار بین دیروز و امروز مشهد، پیشگام در پایش امواج الکترومغناطیسی شهری ترافیک سنگین در سه‌راه راهنمایی و میدان‌های جهاد و سپاد در مشهد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۳۰۷۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۹ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۶ مهر ۱۴۰۳) مه‌گرفتگی در گردنه تیوان دید رانندگان را محدود کرد (۱۶ مهر ۱۴۰۳) پروژه‌های راکد مشهد تعیین تکلیف شدند امید و انتظار برای اجرای شارستان امیرالمؤمنین (ع) در محله کوی مهدی مشهد وجود ۶ گذر محله تاریخی در مشهد مشهد هنوز با تحقق شهر دوستدار کودک فاصله دارد | رؤیای شهری برای کودکان هوای ۶ منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ مهر ۱۴۰۳) بار ترافیکی بسیار سنگین در مسیر میدان سپاد به سمت میدان ابوطالب در مشهد (۱۵مهر ۱۴۰۳) گذری بر تاریخ تعدادی از روستاهایی که حالا جزو حریم شهری مشهد شده‌اند | باغ‌هایی مدفون زیر آهن و سیمان ایستگاه‌های دوچرخه بایدو خیابان سناباد مشهد به‌زودی توسعه می‌یابد بی‌توجهی شهروندان به جایگاه‌های استقرار کارگران ساختمانی | وقتی به ایست‌کار بها نمی‌دهیم شهروند خبرنگار | درخواست توسعه ایستگاه‌های دوچرخه بایدو در مشهد اعمال‌قانون ۱۵۱۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۲۶ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۵ مهر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های شهید سلیمانی و آزادی و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۵ مهر ۱۴۰۳) تأمین ۲۵ درصد منابع آب فضای سبز مشهد از بازچرخانی و پساب فاضلاب + فیلم اصلاح الگوی کشت فضای سبز مشهد مطابق با منابع آبی آمار متوفیان مشهد در شش‌ماه نخست ۱۴۰۳ | به طور میانگین روزانه ۶۳ نفر در مشهد فوت کرده‌اند مه و باران در بعضی محور‌های خراسان رضوی باعث لغزندگی جاده‌ها شده است (۱۵ مهر ماه ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

برنامه‌ریزی ویژه شهرداری مشهد برای بازی تیم‌های فوتبال ایران و قطر

  • کد خبر: ۲۹۳۰۴۳
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
برنامه‌ریزی ویژه شهرداری مشهد برای بازی تیم‌های فوتبال ایران و قطر
معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد از اتخاذ تمهیدات ویژه این معاونت برای بازی تیم‌های ملی ایران و قطر در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، پوریا محمدیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: یکی از موضوعات موردنیاز در برگزاری هر چه بهتر بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر مباحث ترافیکی و حمل‌ونقل عمومی است. برهمین اساس سازمان‌های اتوبوسرانی، تاکسیرانی، مدیریت و مهندسی حمل و نقل و ترافیک و همچنین شرکت‌های بهره‌برداری قطار شهری و توسعه ارتباطات ترافیکی مشهد برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات و اقدامات ویژه در روز برگزاری مسابقه ایران و قطر در ورزشگاه امام‌رضا (ع) را در دستور کار قرار داده اند.

وی افزود: در حوزه سازمان ترافیک؛ رفع نقص کلیه علائم و تجهیزات ترافیکی در مسیر‌های تردد میهمانان و علاقه‌مندان به بازی موردتوجه قرارگرفته و از تقاطع‌های واقع در مسیر‌های عبوری بازدید فنی انجام خواهد شد. همچنین با هماهنگی پلیس راهور برای استقرار تیم‌های پلیس در روز بازی جهت مدیریت جریان ترافیک در کلیه معابر منتهی به ورزشگاه پیش‌بینی‌های لازم انجام‌شده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز بازی ایران و قطر اظهار کرد: با توجه به حجم بالای تردد در روز بازی با همکاری پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی در کلیه معابر اطراف و منتهی به ورزشگاه امام رضا (ع) اعمال خواهد شد. همچنین برای تردد خودرو‌ها عبوری، معابر پشتیبان پیش‌بینی و در تمامی تقاطع‌های مسیر‌های اصلی منتهی به ورزشگاه اصلاح زمان‌بندی اجرا و فرماندهی چراغ‌ها متناسب با محدودیت‌های ترافیکی انجام می‌شود.

محمدیان به اقدامات پیش‌بینی‌شده برای بازی ایران و قطر در حوزه اتوبوسرانی، اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در معابر پیرامونی و منتهی به ورزشگاه امام رضا (ع) سرویس‌دهی ویژه ناوگان حمل‌ونقل عمومی ازجمله اتوبوسرانی جهت جابجایی تماشاگران از پایانه‌های مشخص شده در سطح شهر تا محدوده ترافیکی اطراف ورزشگاه و بالعکس پیش‌بینی‌شده است.

وی ادامه داد: در حوزه اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات شهرداری مشهد نیز تعویض جداول و بهسازی پیاده رو‌های منتهی به ورزشگاه و همچنین روکش آسفالت این معابر نیز در دستور کار است که طی روز‌های گذشته نیز بخشی از این اقدامات با هماهنگی سازمان عمران شهرداری انجام شده است. این در حالی است که در حوزه تاکسیرانی نیز سرویس‌دهی از ایستگاه مترو سه‌راه خیام تا نزدیکترین مکان به ورزشگاه و بالعکس در نظر گرفته شده است.

معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در ادامه گفت: همچنین در حوزه پارکینگ نیز شرکت تات، پارکینگ موردنیاز برای استفاده تماشاگران بازی ایران –قطر را در معابر خارج از محدوده ترافیکی اطراف ورزشگاه پیش‌بینی کرده است. تعداد پارکینگ پیش‌بینی‌شده به همراه مکان دقیق پایانه‌های انتقال علاقمندان به ورزشگاه، تعداد اتوبوس و مسیر‌های جایگزین تردد خودرو‌ها و شهروندان پس از نهایی‏ شدن اطلاع‌رسانی خواهند شد.

آماده‌سازی خیابان‌ها و پیاده‌رو‌های اطراف ورزشگاه امام رضا (ع)

در آستانه برگزاری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و برپایی بازی ایران و قطر در شهر مقدس مشهد، عملیاتی به منظور لکه گیری آسفالت و بهسازی پیاده رو‌های اطراف ورزشگاه امام رضا (ع) در حال انجام است.

گفتنی است در چارچوب مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، تیم ملی کشورمان با تیم ملی قطر ساعت ۱۴:۳۰ روز ۲۴ مهرماه ۱۴۰۳ در ورزشگاه امام‌رضا(ع) مشهد به رقابت می‌پردازد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->