سرخط خبرها

دردسر‌های هیئت مدیره استقلال برای معرفی مربی جدید

  • کد خبر: ۲۹۳۷۹۹
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۹
دردسر‌های هیئت مدیره استقلال برای معرفی مربی جدید
آبی‌ها در حباب امنیتی با گزینه جدید مذاکره می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، سلب میزبانی بازی استقلال – النصر در ایران، چالش بزرگی برای آبی‌های پایتخت به وجود آورد، تا حدی که گزینه مربیگری استقلال هم با بهانه قراردادن این اتفاق و البته ایمیل‌های ناشناسی که به دست خانواده‌اش رسیده بود، قید حضور در ایران را زد تا شوک بزرگی به مدیران استقلال وارد شود.

اما فعالیت‌های عجیب و غریبی که منجر به عدم سفر پل لوگوئن به تهران شد تنها به این اتفاقات ختم نمی‌شد، حامیان یک مربی ایرانی از روز چهارشنبه پس از آنکه نام گزینه فرانسوی نیمکت آبی‌ها در فضای مجازی مطرح شد، عده‌ای با دستکاری اطلاعات فردی این مربی خارجی در سایت ویکی پدیا به نوعی تلاش کردند در روند مذاکرات این مربی با باشگاه استقلال خدشه وارد کنند. این جریان که حامی یکی از مربیان سابق استقلال است با هدف تخریب گزینه خارجی در یکی از شبکه‌های اجتماعی اتاق گفت و گویی را ایجاد کرد تا مدیران استقلال را وادار به عقب نشینی کند تا قید مربی خارجی را بزنند و دوباره به سراغ سرمربی ایرانی بروند.

اما مدیرعامل استقلال نه تنها زیر بار این ماجرا رفت بلکه در گفت و گویی تلویزیونی آب پاکی را روی دست این جریان ریخت و اعلام کرد به هیچ وجه به عقب بازنمی گردیم و قطعا سرمربی بعدی استقلال خارجی خواهد بود.

با این وجود این طیف و جریان وابسته به سیستم دلالی در اقدامی هماهنگ به صورت یکپارچه برای گزینه‌های قطعی استقلال ایمیل‌های تهدیدآمیز ارسال می‌کنند تا گزینه مذکور از سفر به ایران صرفنظر کند تا به این ترتیب مسیر را برای گزینه‌های دلخواه خود هموار کنند، نکته عجیب اینجاست که باشگاه استقلال در ماجرای پل لوگوئن تا دقیقه ۹۰ هیچ نشانه‌ای از مذاکره با این مربی فرانسوی را منتشر نکرد تا مشکلی از این بابت برای استقلالی‌ها پیش نیاید، اما به محض اینکه آنها برای ویزای سرمربی مدنظر خود اقدام کردند نام این مربی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد تا روند کارشکنی‌ها آغاز شود.

حالا مدیران استقلال قصد دارند روند مذاکرات با گزینه‌های خود را تا حدممکن به صورت محرمانه پیش ببرند تا دوباره از این اتفاق متحمل ضربه جدیدی نشوند، از طرفی شنیده می‌شود مدیران استقلال از دستگاه‌های نظارتی کمک خواستند تا پروسه مذکور به صورت محرمانه پیش برود تا آنها بتوانند بدون کارشکنی‌های عجیب و غریب سرمربی جدید خود را معرفی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->