امدادرسانی به ۸۶ نفر در آبگرفتگی اخیر سیستان و بلوچستان مسمومیت الکلی ۶۴ نفر در استان گیلان| ۱۵ نفر فوت شدند سقوط مرگبار یک کارگر به چاله آسانسور در مشهد (۲۰ مهر ۱۴۰۳) اختلالات کف لگن در بانوان با آموزش پیشگیری می‌شود آغاز ثبت‌نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی از شنبه (۲۱ مهر ۱۴۰۳) + شرایط و لینک ثبت‌نام واریز حقوق مهرماه ۱۴۰۳ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین‌اجتماعی بانک رفاه کارگران و سایر بانک‌ها از امروز (۲۰ مهر ۱۴۰۳) + جدول برخورد پراید با درخت یک کشته و دو مصدوم در مشهد برجای گذاشت (۲۰ مهر ۱۴۰۳) بهروزآذر: توسعه حوزه زنان با تاکید بر نقش‌آفرینی مردان امکان‌پذیر است سقوط مرگبار مرد میانسال در حوضچه یکی از کارخانه‌های اطراف مشهد (۲۰ مهر ۱۴۰۳) وزارت بهداشت: «صابون تریاک» مجوز ندارد نتایج نهایی کنکور در سایت سازمان سنجش منتشر شد (۲۰ مهر ۱۴۰۳) کشف ۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق در مشهد (۲۰ مهر ۱۴۰۳) نتایج نهایی کنکور فردا (۲۱ مهر ۱۴۰۳) اعلام می‌شود ۴ نفر در ارتباط با تولید و توزیع مشروبات الکلی در استان گیلان دستگیر شدند (۲۰ مهر ۱۴۰۳) لاشه یک قلاده پلنگ در اسفراین کشف شد | علت مرگ هنوز مشخص نیست+عکس ویدئو | پلیس مشهد دو ضارب مسلح در گوارشک را دستگیر کرد | شلیک مستقیم، برای تصاحب زمین! پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۱۹ مهر ۱۴۰۳) | افزایش شدت وزش باد در استان زمان ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد + شرایط ثبت‌نام آموزش برای از ما بهتران! بهترین زمان برای خوردن میوه چه موقعی است؟ جمعیت هلال احمر نهادی مردمی برای جذب و پرورش همه طیف‌های جوانان است | جذب ۱۳۲ هزار نفر از جوانان به عنوان نیروی هلال احمر در شهرستان‌ها وزیر بهداشت: وضعیت شرکت‌های دارویی از حالت بحران خارج شده است آدم‌ربایی در تهران، برای ۴۵۰ میلیون تومان شناسایی ۳۰۰ هزار تبعه خارجی فاقد مدرک هویتی در مشهد
سرخط خبرها

برخورد پراید با درخت یک کشته و دو مصدوم در مشهد برجای گذاشت (۲۰ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۳۸۰۷
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۵
برخورد پراید با درخت یک کشته و دو مصدوم در مشهد برجای گذاشت (۲۰ مهر ۱۴۰۳)
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد از برخورد یک دستگاه خودرو پراید با درختی در روستای گوارشک خبر داد، حادثه‌ای که منجر به فوت یک سرنشین و مصدومیت ۲ نفر دیگر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتش پاد دوم حسن نجمی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۰:۰۰ صبح امروز جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ در پی اعلام مرکز فرماندهی ۱۲۵ مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید با درخت بلافاصله تیم امداد و نجات ایستگاه ۵۰ به محل حادثه در روستای گوارشک اعزام شدند.

وی افزود: بر اثر این حادثه یک نفر از سرنشینان جانش را از دست داد و دو نفر دیگر نیز مصدوم شدند که تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان منتقل شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: نجاتگران پس از انجام اقدامات پیشگیرانه و ایمن سازی محل را تحویل عوامل انتظامی داده و پایان ماموریت خود را اعلام کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->