تصمیم‌گیری برای وضعیت دریاچه ارومیه توسط سازمان حفاظت محیط زیست کشف داروی خارج از شبکه توزیع در مشهد (۲۵مهر۱۴۰۳) زلزله شدید در ترکیه (۲۵ مهر ۱۴۰۳) وزیر بهداشت: میزان تقاضا تعیین‌کننده تأمین واکسن آنفلوانزا در کشور است توضیحات وزارت کشور در خصوص صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه، ۲۵ مهر ۱۴۰۳) | افزایش ۱۱ درجه‌ای هوا تا روز شنبه  ۹۷ درصد دانش‌آموزان کتب درسی خود را دریافت کرده‌اند پرداخت حقوق مهرماه ۱۴۰۳ مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز «سالم» است (۲۵ مهر ۱۴۰۳) دومین همایش ملی «پژوهش‌های کاربردی امنیت غذایی، ایمنی غذایی و سلامت» در مشهد آغاز شد تحصیل دانشجویان خارجی از ۶۲ کشور در ایران وام ۳۰ میلیون تومانی تأمین اجتماعی به کدام‌یک از بازنشستگان و مستمری‌بگیران تعلق می‌گیرد؟ | آخرین مهلت ثبت‌نام اعلام شد سرگردانی ۶۰۰ دانش‌آموز به علت کمبود مدرسه در شهرک مهرگان مشهد | تحصیل یک روز در میان! افزایش ۹۳ درصدی درآمد حاصل از گردشگری سلامت در مشهد چند نفر از رتبه‌های تک‌رقمی کنکور امسال سمپادی بودند؟ انفجار در پالایشگاه شوشتر | وضعیت ۳ مصدوم وخیم است (۲۵ مهر ۱۴۰۳) خطرات جبران‌ناپذیر استفاده از دارو‌ها و وسایل پیشگیری از باروری تأکید وزارت بهداشت: «خودمراقبتی» در جامعه نهادینه شود برای بالابردن کیفیت خواب فرزند نوجوانمان چه باید بکنیم؟ یک نماینده مجلس: بازنشستگان مطمئن باشند که همه مسئولان برای اجرای مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مصمم هستند آخرین وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | منبع آگاه: سازمان برنامه و بودجه درحال طراحی نهایی جداول احکام حقوق است (۲۵ مهر ۱۴۰۳) یک گام تا صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان (۲۵ مهر ۱۴۰۳) دولت منابع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار داده است (۲۵ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تصادف ۲ خودروی پراید در زاوه ۲ فوتی و پنج مصدوم بر جای گذاشت (۲۴ مهر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۹۴۷۰۵
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۴
تصادف ۲ خودروی پراید در زاوه ۲ فوتی و پنج مصدوم بر جای گذاشت (۲۴ مهر ۱۴۰۳)
برخورد ۲ دستگاه خودروی سواری پراید در جاده قلعه آقاحسن به چخماق شهرستان زاوه واقع در جنوب خراسان رضوی، ۲ فوتی و پنج مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو سواری پراید با یکدیگر ساعت ۱۳:۲۳ دقیقه ظهر امروز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه به وقوع پیوست که برای امدادرسانی به آسیب دیدگان این تصادف، سه پایگاه اورژانس چخماق، قلعه آقاحسن و دولت‌آباد به محل فراخوان شدند.

این گزارش می‌افزاید، با رسیدن کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی به محل رخداد حادثه، اقدامات بالینی با سرعت و دقت برای آسیب دیدگان انجام شد، اما با توجه به شدت حادثه، ۲ نفر از سرنشینان این ۲ خودرو جان خود را از دست دادند و پنج مصدوم نیز به بیمارستان‌های راشد زاوه و امام حسین (ع) تربت‌حیدریه منتقل شدند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، به ۳۷۵ هزار نفر جمعیت سه شهرستان تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات واقع در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد که از این تعداد ۱۸۷ هزار و ۱۷ نفر در نواحی روستایی سکونت دارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->