از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۳، حدود ۲۰۰ هزار معلم در کشور بازنشسته شدند ورود قرارگاه محرومیت‌‎زدایی سپاه برای کمک به رفع مشکل تنش‌های آبی و راه‌های روستایی مناطق محروم تاکنون بیش از ۱۲۱ هزار داوطلب در آزمون ارشد ۱۴۰۴ ثبت‌نام کرده‌اند (۲۶ مهر ۱۴۰۳) استوار بمانید! گفتگو با مدیر عامل سازمان آتش نشانی مشهد درباره حوادث نیمه نخست سال ۱۴۰۳| روی مشهد سرخ نیست با الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول، اسناد عادی، دیگر اعتبار ندارند بررسی راهکارهای تامین بودجه و اجرای طرح پزشک خانواده پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه، ۲۶ مهر ۱۴۰۳) | تداوم روند افزایش دما در مشهد تا یکشنبه برگزاری پویش اهدای خون ورزشکاران در هفته تربیت بدنی تمدید مهلت دریافت معافیت تحصیلی و ثبت‌نام در دانشگاه‌ها ۱۴ درصد سالمندان کشور افسرده اند آیا بیمه طلاق اجرایی می‌شود؟ برای یک ازدواج صحیح بشناسید و اجازه شناخته‌شدن بدهید شناسایی و دستگیری ۳ نفر از فروشندگان موادمخدر در فضای مجازی در پایتخت به‌ازای هر ۴۸۰ دانش‌آموز مدارس شهری در مشهد، یک مراقب سلامت وجود دارد ناشنوایی و کم‌شنوایی، معلولیت پنهان در جامعه است چرا سایت «وام بازنشستگان تأمین اجتماعی» برای ثبت‌نام باز نمی‌شود؟ (۲۶ مهر ۱۴۰۳) آیا بیان فواید پخت غذا در ظرف مسی و مصرف نمک دریا، با توصیه‌های طب ایرانی ارتباط دارد؟ کاهش محسوس دما در کشور از اواسط هفته آینده (۲۶ مهر ۱۴۰۳) سقوط مرگبار یک کارگر در چاه آب باغچه رستوران فرحزاد (۲۵ مهر ۱۴۰۳) نجات جوان ۳۵ ساله از درون کانال آب توسط آتش نشانان مشهدی (چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳) هشدار: شیوع سکته مغزی در بین ایرانی‌ها ۱.۵ برابر متوسط جهانی است تخصیص ۳ همت فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته کاهش ۲۰ درجه‌ای هوای مشهد و خراسان رضوی و بارش باران از اول آبان ۱۴۰۳ + نمودار تغییرات دما
سرخط خبرها

بررسی راهکارهای تامین بودجه و اجرای طرح پزشک خانواده

  • کد خبر: ۲۹۵۰۴۲
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
بررسی راهکارهای تامین بودجه و اجرای طرح پزشک خانواده
رئیس جمهور در جلسه‌ای که به منظور بررسی راهکارهای اجرای طرح پزشک خانواده برگزار شد، بر تمهید مقدمات لازم برای اجرای کامل این طرح برای همه ایرانیان تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بعدازظهر چهارشنبه‌ در جلسه‌ای به ریاست مسعود پزشکیان و با حضور وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعان، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه، راهکارها و چگونگی اجرای کامل طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع و نحوه تامین و تخصیص بودجه این طرح در چارچوب شبکه سراسری بهداشت و درمان کشور، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 رئیس جمهور در این جلسه بر اجرای کامل طرح پزشک خانواده در سطح کشور تاکید کرد و گفت:‌ برنامه دولت این است که همه مردم تحت پوشش این طرح قرار گیرند.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی دولت  پزشکیان   شفاف‌سازی بودجه‌های مربوط به نظام سلامت را ضروری توصیف و تصریح کرد: ما می‌خواهیم با اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع کاری کنیم که حداقل همه افراد بازنشسته به صورت رایگان خدمات درمانی استاندارد دریافت کنند.

در این جلسه، پس از بحث و بررسی پیشنهادات مطرح شده، چارچوب‌هایی برای نحوه تامین بودجه این طرح تعیین و مقرر شد در جلسات بعدی نحوه اجرای آن بررسی شود.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->