درباره زنده یاد امین ا... رشیدی | گنجینه‌ای در موزه خاطرات رضا احمدی با نمایش جدید «هرکول» بر روی صحنه تئاتر می‌آید اولین نشست تخصصی میدان هنر در مشهد برگزار می‌شود رئیس حوزه هنری خراسان رضوی: باید بعد از جشنواره‌ها، از استعدادهای کشف‌شده حمایت کرد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی: قوانین به سمت تسهیل و پشتیبانی از هنرمندان سوق داده شود اسرار سینمایی روی آنتن تلویزیون + زمان پخش گزارشی از اجرای نمایش تعاملی «موقعیت اضطراری» در مشهد گفت وگو با هوش مصنوعی «اوپن ای آی»، «چت جی پی تی»، درباره «فرهنگ و ادبیات مشهد» آیین تکریم همراهان و رونمایی از پوستر‌های سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان رضوی (رضوان) برگزار شد + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ تشت رسوایی دشمنان ایران از بام افتاد + فیلم «لیام پین» خواننده گروه «وان دایرکشن» درگذشت + علت فوت اینترنشنال به زنده‌شدن کشته‌شدگان ایمان آورد، اما به دروغگوبودن خود نه! فیلم سینمایی «پیر پسر» از لندن به آلمان می‌رود انتشار «مجموعه کامل اشعار غلامرضا بروسان»
سرخط خبرها

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی: باید بعد از جشنواره‌ها، از استعدادهای کشف‌شده حمایت کرد

  • کد خبر: ۲۹۵۰۵۹
  • ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
رئیس حوزه هنری خراسان رضوی: باید بعد از جشنواره‌ها، از استعدادهای کشف‌شده حمایت کرد
رئیس حوزه هنری خراسان رضوی گفت: همیشه باید بعد از به‌پایان‌رسیدن جشنواره‌ها، از استعدادهای جوانی که کشف شدند، حمایت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید عسگری در نشست آیین تکریم همراهان و رونمایی از پوستر‌های بخش ویژه سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر استانی (رضوان)، با اشاره به ارتباط مدیران فرهنگی و هنرمندان بیان کرد: من دو نکته را همیشه در کارم مدنظر دارم. مدیران فرهنگی باید با هنرمندان معاشرت کنند و از نگاه لطیف و زیبای آن‌ها بهره‌ ببرند.

وی ادامه داد: ما تا هنر را نفهمیم نمی‌توانیم برای آن گره‌گشایی کنیم. ما مدیران، اگر بخواهیم برای هنر که امری خلاقانه است، اقدامی مؤثر انجام دهیم، در ابتدا باید مدیریتی خلاق داشته باشیم. به نظر من، ما برای مدیریت کلان هنری کمتر فکر می‌کنیم. از هنرمندان خواهش می‌کنم در این حوزه ما را کمک کنند. همیشه باید بعد از به‌پایان‌رسیدن جشنواره‌ها، از استعدادهای جوانی که کشف شدند، حمایت کرد.

رئیس حوزه هنری خراسان رضوی تأکید کرد: ما درباره اندیشه و تئاتر کم حرف می‌زنیم. من از پیشکسوتان خواهش می‌کنم در این حوزه خلق اندیشه کنند و علاقه‌مندان را با ابعاد این هنر نمایشی آشنا کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->