کتاب «دختران ایران» منتشر شد | بازنمایی زندگی زنان تاریخ‌‏ساز برنامه استودیویی «شهربانو» با محوریت ستایش و تکریم زنان موفق ایرانی تولید می‌شود باشگاه فولاد خوزستان سهمیه حضور در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور را به دست آورد همسر جانباز و خواهر دانشجوی شهید بیژن شیخ پور در ردیف محققان دو درصد دنیا قرار گرفت ۳.۶ درصد جمعیت زندانیان کشور زنان هستند از نظر گردشگران خارجی، کوفته تبریزی و دیزی جزو خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی است به دختران فعال در عرصه‌های فناوری کمک خواهیم کرد تا بتوانند بدرخشند کدام لباس‌ها نباید در ماشین لباسشویی شسته شوند؟ الیکا عبدالرزاقی یکی از چهره‌های ممتاز «جوکر» بانوان لقب گرفت پوشاک سنتی زنان بیانگر تمدن و فرهنگ اقوام و ملیت‌ها در طول تاریخ بوده است چقدر می‌توانید روی یک پا بایستید؟ مکمل‌های ورزشی عرضه‌شده در آرایشگاه‌ها خطرناک و غیرمجاز هستند دیگه با پرز لباس‌های بافتنی درگیر نیستی دهمین فرزند یک مادر ۴۰ ساله در شهرکرد متولد شد
سرخط خبرها
تولد یک نوزاد ۵ کیلویی از یک مادر اهل چهارمحال و بختیاری

تولد یک نوزاد ۵ کیلویی از یک مادر اهل چهارمحال و بختیاری

  • کد خبر: ۲۹۶۳۴۹
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
یک مادر ۳۰ ساله اهل چهارمحال و بختیاری صاحب یک نوزاد دختر پنج کیلویی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ندا صیفی گفت: یک مادر اهل چهارمحال و بختیاری با وزن ۱۸۵ کیلوگرم یک نوزاد دختر پنج کیلویی به دنیا آورد.

وی اظهار کرد: این مادر ۳۰ ساله در بارداری سوم خود صاحب این نوزاد سنگین وزن شده است.

رئیس بیمارستان هاجر شهرکرد ادامه داد: این مادر مبتلا به دیابت بارداری بود و با وزن ۱۸۵ کیلوگرم BMI ۶۰ و نوزاد خود را با عمل سزارین به دنیا آورد.

صیفی یادآور شد: در حال حاضر حال مادر و نوزاد مساعد است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.