ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر زمان بهره‌برداری از پروژه اتصال بولوار امام خمینی(ره) به بولوار نماز اعلام شد ذخایر خونی در مشهد رو‌به‌کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم شهردار مشهد: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر و پرشورتر است + فیلم
سرخط خبرها

دقت و سرعت پاسخ‌گویی یکی از اهداف مهم الکترونیکی شدن فرایندهاست

  • کد خبر: ۲۹۶۶۸
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
دقت و سرعت پاسخ‌گویی یکی از اهداف مهم الکترونیکی شدن فرایندهاست
معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: دقت و سرعت پاسخ‌گویی یکی از اهداف مهم ما برای الکترونیکی شدن فرایندهاست که باید صورت جد به این موضوع وارد شویم.
به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا حسین نژاد درخصوص الکترونیکی شدن خدمات شهرداری‌ها و تأثیر آن در تسریع خدمات، اظهار کرد: معمولا میزان خطا در عملیات ماشینی نسبت به عملیات دستی کمتر است بنابراین اگر به سمت الکترونیکی شدن فرایند‌ها گام برداریم، هدف غایی ما یعنی؛ درست و سریع انجام دادن کار به خوبی صورت می‌گیرد.

وی در رابطه با زیرساخت‌های لازم جهت الکترونیکی شدن فرایندها، افزود: در این بخش نیازمند تأمین زیرساخت‌های نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، اصلاح فرایند در داخل شهرداری و آموزش شهروندی در بیرون از شهرداری هستیم که این دو عامل باید در کنار یکدیگر عمل کنند تا در فرایند‌های ما توازن لازم جهت مراجعه شهروندان به شهرداری فراهم شود و اتلاف وقت در این امر به حداقل برسد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: زمانی که این آموزش‌ها و روان‌سازی از سوی شهرداری فراهم نشود، امکان وجود سردرگمی در جهت پیشبرد برنامه‌ها وجود دارد.

حسین نژاد بیان کرد: دقت و سرعت پاسخ‌گویی یکی از اهداف مهم ما در جهت الکترونیکی شدن فرایند‌هاست که باید به صورت جد در این موضوع ورود پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری مشهد به عنوان یک کلان‌شهر پیشگام در بین کل کلان‌شهر‌های کشور به این سمت حرکت کرده است، تصریح کرد: همچنین شهرداری‌های مناطق ۱۲ و هشت این موضوع را استارت زدند و امید داریم تا پایان سال کل مناطق شهر مشهد به الکترونیکی شدن فرایند‌ها مجهز شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->