«مجید عشقی» رئیس سازمان بورس دستگیر شد؟ پلمب ۹ واحد صنفی متخلف در طرح تشدید نظارت دهه پایانی صفر در مشهدمقدس ایران رتبه نهم تولید تخم‌مرغ در دنیا را دارد | پتانسیل صادرات ۱۰۰ هزار تن مرغ تا پایان سال وجود دارد دبیر اتحادیه صنایع لبنی خراسان‌رضوی: هنوز هیچ تصمیمی برای توزیع شیر در مدارس گرفته نشده است فرماندار تایباد: رانندگان ۷۰۰ کامیون ایرانی در افغانستان منتظر ورود به کشور هستند ​​نحوه محاسبه نرخ صافکاری و نقاشی خودرو | بی رنگ چقدر می‌شود؟ تولید پژو پارس در عراق با نام جدید | قیمت چند؟ + تصویر موبایل‌های آیفون چند؟ (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) افزایش هشت‌درصدی مصرف بنزین در خراسان‌رضوی طی چهار روز پایانی ماه صفر ۱۴۰۳ واکنش وزیر اقتصاد به وام‌‌های میلیاردی اعضای هیئت‌مدیره بورس به خودشان + عکس کاهش قیمت طلا و افزایش نرخ سکه تمام بهار آزادی در مشهد (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) اختلاف قیمت ۳۴ تا ۶۴۰ میلیون تومانی نمایندگی و بازار آزاد خودرو‌های خارجی (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) بررسی قیمت کارخانه و بازار آزاد خودرو‌های داخلی (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) آیا «طرح طبقه‌بندی مشاغل» بازنگری می‌شود؟ ظرفیت اکثر پروازها از مشهد به دیگر نقاط کشور، تا روز جمعه تکمیل است (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) | قیمت سکه بدون تغییر شیوع کلاهبرداری در بستر ارز دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی | توصیه‌هایی که باید بدانید هدررفت سالانه ۱۰ میلیارد مترمکعب آب در کشور جهان در آستانه انقلاب انرژی؛ گذر از سوخت فسیلی به انرژی خورشیدی | کدام کشورها گوی سبقت را ربوده‌اند؟ + اینفوگرافیک برنامه پزشکیان برای حمایت از مستأجران چیست؟ غول شاسی بلند جدید تویوتا در راه ایران + تصاویر و مشخصات قیمت امروز انواع میوه و صیفی‌جات در مشهد (۱۵ شهریور ۱۴۰۳) | هندوانه و خربزه ارزان شد واردات ۸۰ هزارتن گوشت قرمز از ابتدای سال | بازار کاملا اشباع است وزیر راه و شهرسازی: ۸۰ درصد زائران از طریق حمل‌ونقل جاده‌ای وارد مشهد شده‌اند | هیچ‌کس گلایه‌ای مبنی بر نبود بلیت اتوبوس نداشت + ویدئو عودت وجه ۱۳ میلیارد ریالی به زائران و مجاوران در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ در مشهد
سرخط خبرها

ایران خودرو: مسئولیت فروش حواله خودرو بر عهده مالک است

  • کد خبر: ۳۰۲۲۸
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰
ایران خودرو: مسئولیت فروش حواله خودرو بر عهده مالک است
معاون حقوقی ایران خودرو با اشاره به اینکه انتقال خودرو به فرد دیگر براساس اصول و قواعد حقوقی در مدت یک سال ممکن نخواهد بود، گفت: در صورتی‌که مشتری به تعهدات خود طبق قرارداد اقدام نکند، مطابق مفاد قرارداد، خودروساز می‌تواند نسبت به فسخ آن اقدام و خودرو را به شخص دیگری واگذار کند.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از ایران‌خودرو، «مظفری» افزود: محدودیت‌هایی در قرارداد با مشتری با هدف تضمین خرید خودرو توسط مصرف‌کننده واقعی پیش‌بینی شده و اعتبار قرارداد منوط به رعایت این محدودیت‌ها از جمله موارد تعیین شده از سوی وزارت صنعت در ثبت نام است.

 

وی بیان‌داشت: با وجود شرایط یاد شده، ممکن است برخی افراد این مسیر را به طریقه‌های دیگر و همراه با تخلف طی کنند که این موضوع با توجه به نقض شروط درج شده، قابلیت پیگرد قانونی و قضایی دارد.

 

مظفری درباره ممکن نبودن انتقال خودرو به فرد دیگر براساس اصول و قواعد حقوقی در مدت یک سال، اظهار داشت: این شرط مشروع و قانونی بوده و مخالف مقتضای عقد نخواهد بود.

 

معاون حقوقی ایران خودرو ادامه داد: طبق مصوبات کمیته خودرو در وزارت صنعت امکان انتقال اسناد رسمی خودرو‌های به فروش رفته در طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله وجود ندارد و اسناد به مدت یک سال در وثیقه و رهن خودروساز خواهد ماند. به این ترتیب فقط افرادی اقدام به ثبت‌نام و خرید خواهند کرد که مصرف‌کننده بوده و قصد فروش خودرو را ندارند.

 

وی خاطرنشان کرد: ایران‌خودرو برای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان واقعی در طرح‌های فروش، رایزنی‌های متعددی با مراجع نظارتی و قضایی انجام داده و همگام با سیاست‌های کلان اعلامی وزارت صنعت اقدامات قانونی و قراردادی لازم را انجام خواهد داد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->