پشت پرده عجیب ثبت و فروش تلفن همراه | ماجرا چیست؟ تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک‌ها در هاله‌ای از فراموشی و اهمال‌کاری پیشنهاد تعطیلی سه‌ماهه معادن پرخطر از سوی وزیر کار قیمت عمده امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | لیموشیرین به بازار آمد پیش بینی تورم در پایان ۱۴۰۳ در ۴ سناریو برنج گران شد + علت ادعای وزیر جنگ رژیم اسرائیل درباره مرحله جدید جنگ علیه لبنان سهم کشاورزی از اشتغال کشور ۲۵ درصد است سیگنال افزایش قیمت ارز نیمایی از سوی وزیر اقتصاد اعلام نرخنامه مصوب ۱۴۰۳ خدمات روغن موتور، فیلترجات وتعویض روغن، شستشو و توقفگاه مشهد + نرخنامه شاخص کل بورس امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد بنزین توزیعی در کشور نیاز به مکمل ندارد با رب‌گیری در میادین میوه برخورد می‌شود توضیحات اتحادیه طلا و جواهر مشهد در به کارگیری اتباع غیر مجاز در این صنف | جریمه متخلفان چیست؟ نگاهی به نوسانات قیمت طلا و سکه در بازار امروز (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) ۴۰ هزار خودروی فرسوده در مراکز اسقاط انبار شده است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز در بازار امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) ۲۵۵ هزار هکتار اراضی خراسان رضوی زیر کشت پاییزه خواهد رفت کم‌درآمدترین و پردرآمدترین استان‌های کشور معرفی شدند | سهم استان خراسان رضوی از درآمد چقدر است؟ (۹ مهر ۱۴۰۳) افزایش حق مسکن ۹۰۰ هزارتومانی کمکی به اجاره‌بهای کارگر نمی‌کند قیمت خودرو‌های داخلی و خارجی در بازار امروز (۹ مهر ۱۴۰۳) | ریزش قیمت خودرو‌های داخلی و صعود قیمت خودرو‌های مونتاژی + جدول قیمت‌ها هر تُن زغال سنگ تولید داخل ۶ میلیون تومان از معدن‌کار خریداری می‌شود | قیمت هر تُن زغال وارداتی چیزی حدود ۲۳ میلیون تومان نگاهی به وضعیت معادن استان خراسان رضوی از لحاظ فعالیت و ایمنی | فعالیت اکثر معادن زغال‌سنگ کشور سنتی است قبض‌های میلیونی برق برای چه مشترکانی صادر می‌شود؟ اصلاح ماده ۴۱ قانون کار از دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس، فعلاً خارج شد | مبنای تعیین حقوق کارگران در سال آینده چه خواهد بود؟
سرخط خبرها

۵ کالا جزو اولویت‌های نظارت بر بازار قرار گرفت

  • کد خبر: ۳۰۴۰۲
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵
۵ کالا جزو اولویت‌های نظارت بر بازار قرار گرفت
معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت اعلام کرد که محصولات لوازم خانگی، لاستیک خودرو، شکر، برنج و نهاده‌های دامی به عنوان کالا‌های اولویت‌دار نظارتی در هفته منتهی به ۲۸ خرداد هستند.
به گزارش شهرآرانیوز، سیدجواد احمدی اظهار کرد: بازرسان این سازمان به همراه سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌های سراسر کشور در راستای سیاست‌های کنترلی و نظارتی معمول، در هفته پیش رو رصد و پایش محصولات لوازم خانگی شامل یخچال، یخچال فریزر، تلویزیون و لباسشویی، لاستیک خودروسواری و سنگین، شکر، برنج و نهاده‌های دامی از قبیل کنجاله، سویا و ذرت را در اولویت بازرسی‌های نظارتی خود قرار داده‌اند.

همچنین به گفته وی، اخیرا با همکاری و هماهنگی‌های صورت گرفته با دیگر دستگاه‌های متولی و برگزاری گشت‌های مشترک در ایام یاد شده تعداد زیادی بازرسی برای جلوگیری از سوءاستفاده برخی سودجویان و مراقبت از بازار پیرامون تامین و نظارت بر توزیع ۱۷ قلم کالا‌های اساسی از جملهتخم مرغ، برنج، شکر، گوشت مرغ و گوشت قرمز برای ساماندهی بازار مصرف صورت گرفته است.

این مقام مسئول در ادامه درباره آمار بازرسی‌های انجام شده در اردیبهشت ماه سال جاری نیز گفت: بر اساس آمار ارائه شده از سوی سازمان‌های صمت استان‌ها، در اردیبهشت ماه ۱۷۷ هزار و ۵۳۴ بازرسی صرفا در خصوص کالا‌های اولویت دار از واحد‌های صنفی و غیرصنفی درسراسر کشور انجام و منجر به تشکیل ۷ هزار و ۴۴۶ پرونده شده است.

وی همچنین ارزش ریالی پرونده‌های متشکله را بالغ بر هزار و دو میلیارد و ۷۸۴ میلیون و ۷۱۴ هزار ریال اعلام کرد که تمامی این پرونده‌های تشکیل شده برای رسیدگی و صدور حکم به ادارات کل تعزیرات حکومتی استان‌ها ارسال شده است.

منبع: روابط عمومی سازمان حمایت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->