اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

سرآسیایی: دغدغه همه ما، حفظ سلامت خانواده فوتبال است

  • کد خبر: ۳۰۶۲۱
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
سرآسیایی: دغدغه همه ما، حفظ سلامت خانواده فوتبال است
سرمربی شهرخودرو گفت: وضعیت مشهد قرمز است و نمی‌دانم در ادامه مسئولان سازمان لیگ چه تصمیمی می‌گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز، مجتبی سرآسیایی قبل از شروع مسابقه دوستانه با پیکان در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایطی که از سوی سازمان لیگ اعلام شد برنامه‌مان را خوب جلو بردیم و تمرینات خوبی داشتیم و به صورت نسبی بازیکنان را آماده کرده‌ایم. برای یکی دو بازی تدارکاتی به تهران آمده‌ایم. وضعیت مشهد بحرانی‌تر از خط قرمز است و کلا شرایط بحرانی‌تر از خط قرمز است و نمی‌دانم در آینده مسئولان چه تصمیمی می‌گیرند.

 

وی ادامه داد: هفته آینده و در روز اول تیر ماه با پرسپولیس بازی می‌کنیم و یک بازی سبک تر هم در مشهد انجام می‌دهیم و برای لیگ آماده می شویم

 

سرآسیایی در مورد اینکه باشگاه شما مخالف ادامه لیگ است اظهار داشت: همه کسانی که در این رابطه حرف می‌زنند دغدغه سلامت کادر، بازیکنان است و بحث برگزار شدن یا نشدنش فقط سلامت افراد است.

 

سرمربی شهر خودرو در مورد بحث مالی در این رابطه گفت: بحث مالی که خدا را شکر حمیداوی خوب مدیریت کرد و بازیکنان  هفته گذشته اسناد دریافتی‌شان را گرفتند که دیگر از این دست هم مشکلی نباشد و در باشگاه ما چنین چیزی نیست.

 

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->