ردمی نوت ۱۵ پرو پلاس چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ + تصاویر گوشی ایرانسل خبر قطع اینترنت درصورت افزایش‌نیافتن تعرفه‌ها را تکذیب کرد ویدئو | ربات انسان‌نمای Figure 02 حالا مثل اپتیموس تسلا می‌تواند لباس‌ها را تا کند نوآوری‌های جراحی و هوش مصنوعی در درمان سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت ارتباطات: اگر شیار سیم‌کارت از آیفون حدف شود، eSIM را فعال خواهیم کرد مشکل اصلی ربات‌های انسان‌نما چیست و محققان برای رفع آن چه باید بکنند؟ آیا گوگل بالأخره مجبور می‌شود مرورگر کروم را بفروشد؟ مدیرعامل ایرانسل: اگر تعرفه‌ها افزایش نیابد، باید منتظر قطعی‌های موقت اینترنت باشیم مایکروسافت در فروشگاه ویندوز سیاست جدیدی را پیش خواهد گرفت معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور: وعده رئیس‌جمهور برای رفع فیلترینگ در مسیر اجرا قرار دارد در آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل، یک قابلیت محبوب به اپل واچ برگشته است معرفی بازی اسکی Grand Mountain Adventure + لینک دانلود اندروید و IOS آیا دوباره به عصر گوشی‌های تاشو بر می‌گردیم!؟ چینی‌ها می‌خواهند یک ربات انسان‌نما با رحم مصنوعی بسازند نسخه اولیه دستیاران هوش مصنوعی دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد اولین تصاویر غیررسمی از گلکسی S25 FE + مشخصات هشدار بانک ملی درباره انتشار بدافزار در پوشش به‌روزرسانی «بام» و «بله» اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اربعین ۱۴۰۴ هوش مصنوعی چطور باعث مارپیچ توهم می‌شود؟ ایرپادهای اپل به قابلیت ترجمه زنده مجهز می‌شوند
سرخط خبرها

گروه «تپسل» اپلیکیشن «کافه بازار» را خرید

  • کد خبر: ۳۱۲۳۰۹
  • ۰۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
گروه «تپسل» اپلیکیشن «کافه بازار» را خرید
هلدینگ «هزاردستان» به‌تازگی و بر اساس قراردادی که دیروز امضا شده، مالکیت «کافه بازار» را به گروه تپسل واگذار کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛  کافه بازار قدیمی‌ترین فروشگاه اپلیکیشن در ایران و البته از محصولات مهم گروه هزاردستان بود و در سال ۱۴۰۲، تعداد کاربران آن به بیش از ۵۵ میلیون رسید.

به جر تپسل دو شرکت «یکتانت» و «صباایده» هم در حال مذاکره برای خرید کافه بازار بوده‌اند، اما در نهایت این قرارداد با تپسل امضا شد. این در حالی است که طی هفته‌های گذشته، «گوگل پلی» رفع فیلتر شد و مشخص نیست این موضوع چقدر بر تصمیم دیگر شرکت‌ها اثرگذار بوده است.

همچنین، گروه هزاردستان پیش‌تر از سهامداری خود در مسیریاب «بلد» نیز خارج شده بود که نشان‌دهنده تغییر استراتژی این مجموعه در تمرکز بر حوزه‌های دیگر است. ظاهراً تمرکز اصلی هزاردستان قرار است هر چه بیشتر روی پلتفرم دیوار قرار بگیرد.

حال باید دید تپسل به عنوان یک شبکه تبلیغاتی دیجیتال چگونه می‌تواند از پلتفرمی مانند کافه بازار برای بهبود اکوسیستم تبلیغاتی خود استفاده کند.

با توجه به اهمیت این موضوع در اکوسیستم فناوری ایران، انتظار می‌رود که جزئیات بیشتر این قرارداد و اهداف استراتژیک دو گروه تپسل و هزاردستان به زودی از طریق بیانیه‌های رسمی منتشر شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->