فعالیت ۱۰ پایگاه انتقال خون خراسان رضوی در تاسوعا و عاشورای حسینی آیا همه باید مولتی ویتامین مصرف کنند؟ زلزله بجنورد را لرزاند (۲۵ تیر ۱۴۰۳) صدور گذرنامه اربعین تنها با ۶۵ هزار تومان + جزئیات پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی دوشنبه (۲۵ تیر ۱۴۰۳) | افزایش سرعت باد و گردوخاک در جنوب و شرق استان چرا حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با تاخیر واریز می‌شود؟ تداوم وزش باد و رگبار در برخی استان‌های کشور (۲۵ تیر ۱۴۰۳) خوردن دمنوش زیاد ممنوع | عوارض جایگزینی شیر گیاهی به جای شیر گاو دفع سموم بدن در ۳۰ دقیقه به روش چینی‌ها وحشت کسبه از پرنده شکاری در یافت آباد+عکس هشدار به والدین: اختلال در هورمون رشد برای کودکانتان جبران ناپذیر است تقاضای بالای بازار دارویی کشور برای وارفارین شرور نارمک دستگیر شد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) شناسایی و مهر و موم ١٧ پاتوق مواد مخدر در مشهد (۲۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک نیمه روان در آزادراه مشهد-باغچه، نیشابور و سبزوار (۲۴ تیر ۱۴۰۳) حکم اعدام شکارچی زنان شکسته شد کشف ترياک جاسازی شده در بسته غذای حيوانات تصادف مرگبار در محور رشتخوار به تربت حیدریه با یک فوتی و ۲ مصدوم (۲۴ تیر ۱۴۰۳) خارج کردن توده ۱۰ کیلویی از شکم زن ۴۲ ساله + فیلم(۲۴ تیر ۱۴۰۳) سه پیشنهاد مجلس برای حل مشکل کمبود معلم در سال تحصیلی آینده تجویزهای بی حساب و کتاب سی تی اسکن‌ و آزمایش‌
سرخط خبرها
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی:

رشد ۱۷ درصدی خرده‌فروشان مواد مخدر در استان

  • کد خبر: ۳۱۲۸۹
  • ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
رشد ۱۷ درصدی خرده‌فروشان مواد مخدر در استان
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: در مقایسه با سال ۹۷، خرده‌فروشان مواد مخدر در استان ۱۷ درصد افزایش یافته‌اند.

جانقربان/ شهرآرانیوز- محمدحسین صالحی در نشستی که به‌مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، افزود: از برنامه‌های ویژه در ستاد، مقابله با خرده‌فروشان مواد مخدر بوده است که در سال گذشته ۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر دستگیر کرده‌اند، درحالی که سال ۹۷ این عدد ۸۷۰۰ نفر بوده است.

 

وی اظهار کرد: از بزرگ‌ترین آسیب‌های اجتماعی کشور که همراه با خود طلاق، فقر، کودک‌آزاری، سرقت، کودک‌همسری و دیگر آسیب‌ها را دارد، مواد مخدر است.


این مقام مسئول گفت: نرخ شیوع مواد مخدر در استان ۲/۷ درصد گزارش شده است که این به معنی سلامت ۹۷/۳ درصد جامعه است.


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی افزود: این عدد امیدوارکننده است، اما این جامعه سالم در معرض مخاطرات هستند که یکی از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت حوزه پیشگیری است.

 

صالحی اظهار کرد: براساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و راهبرد‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر، یکی از اولویت‌های تمام حوزه‌ها پیشگیری است که در ۳ زمینه مقابله، درمان و صیانت از بهبودیافتگان سیاست‌گذاری شده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->