اعتراض محمد معتمدی درباره روند اخذ مجوز کنسرت از وزارت ارشاد پخش سریال علمی‌تخیلی «آغاز» از شبکه تماشا + زمان پخش آغاز دوبله کارتون آن‌شرلی با صدای نصرالله مدقالچی و مریم شیرزاد بزرگمهر حسین‌پور: عامدانه از کارتون مطبوعاتی فاصله گرفتم کنسرت تلفیقی کیاوه در فیلم نت | صدایی الهام‌گرفته از فرهنگ و طبیعت لرستان «شفرونی» یک رئالیتی‌شوی جدید برای نمایش خانگی بن افلک و مت دیمون با فیلم جنایی «ریپ» در نتفلیکس اکران عمومی مستند «موتورسواران» در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی روایت نقاشی‌ها | نگاهی به نمایش «گالری نقاشی» که روی صحنه پردیس تئاتر مستقل مشهد رفته است استاد ارشد انجمن | درباره سیدحسین میرخانی که امروز ۴۳ سال از درگذشت او می‌گذرد فیلم «تلماسه ۳» ساخته می‌شود مخاطرات یک عاشق بی ترمز | درباره سریال «تاسیان»، ساخته تینا پاکروان آموزش داستان نویسی | سه گام اژد‌ها (بخش چهارم) دروازه توسعه | درباره مفاهیم و ابعاد مختلف توسعه و نقش انکارناپذیر رسانه در آن
سرخط خبرها

رسانه‌ها؛ پل ارتباطی میان صنعت و مردم

  • کد خبر: ۳۱۸۰۳۱
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
رسانه‌ها؛ پل ارتباطی میان صنعت و مردم
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: رسانه‌ها با زبان شیوا و هنرمندانه خود می‌توانند اطلاعات تخصصی را به نحوی بیان کنند که مردم بهتر با آن ارتباط برقرار کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، عصر امروز (۴ اسفند ۱۴۰۳)، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره تولید ملی و رسانه با حضور فعالان حوزه اقتصاد و جمعی از اصحاب رسانه در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

امیررضا رجبی با اشاره به یکی از اصول کلیدی حکمرانی بیان کرد: دولت و حاکمیت برای اجرای پروژه‌های کلان باید مردم را همراه کنند. این موضوع در حوزه‌های صنعت، معدن و تجارت اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر مردم در اجرای پروژه‌های صنعتی مشارکت نداشته باشند، تنها اثرات منفی آن، مانند افزایش ترافیک یا آلودگی زیست‌محیطی، برجسته خواهد شد.

وی نقش رسانه‌ها را در این مسیر مهم ارزیابی کرد و افزود: رسانه‌ها می‌توانند با آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی صحیح، مردم را با اهداف توسعه‌ای همراه کنند. در همین راستا، ما در حوزه صنعت و معدن تلاش کرده‌ایم با برگزاری تور‌های بازدید ویژه برای اصحاب رسانه، آن‌ها را در جریان جزئیات پروژه‌های صنعتی و معدنی قرار دهیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با تأکید بر ضرورت تعامل مستمر میان صنعتگران و رسانه‌ها تصریح کرد: نباید ارتباط ما صرفاً به مصاحبه‌های خبری یا کنفرانس‌ها محدود شود. می‌توان جلسات تخصصی با حضور رسانه‌ها برگزار کرد تا نظرات و دغدغه‌های آنان نیز در فرایند‌های اجرایی لحاظ شود. رسانه‌ها با زبان شیوا و هنرمندانه خود می‌توانند اطلاعات تخصصی را به نحوی بیان کنند که مردم بهتر با آن ارتباط برقرار کنند.

رجبی در پایان، با اشاره به شرایط سخت اقتصادی، بر اهمیت وفاق و همدلی میان تولیدکنندگان و رسانه‌ها تأکید و بیان کرد: امیدوارم با همکاری دولت و اصحاب رسانه، مسیر توسعه و تولید در کشور هموارتر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->