تولیت آستان قدس رضوی: نقش اهالی رسانه در امیدآفرینی و تقویت همبستگی ملی بی‌بدیل است | هر سخنی علیه وحدت ملی، خیانت به کشور است ویدئو | جدیدترین فیلم از پشت صحنه سریال هری پاتر در خیابان‌های لندن بازسازی حریم تئاتر شهر وارد مرحله جدید شد آرنولد شوارتزنگر: ترامپ مثل رشته فرنگی خیس بود! + فیلم پلاسکو در کمین کنسرت‌ها | ایمنی سالن‌ها زیر سوال است مجید قیصری به عنوان دبیر علمی جایزه جلال آل‌احمد منصوب شد انتقاد محمود پاک‌نیت از روند تولید سریال‌ها: کیفیت قربانی سرعت شده است برد پیت با «F۱» به پلتفرم‌های دیجیتال می‌آید حضور بانیپال شومون و کاظم سیاحی در «الیور توئیست» قطعی شد یوتیوب برای اولین بار خواهان پخش مراسم اسکار شد سعید چنگیزیان در کنار سحر دولتشاهی در نمایش «رامسس دوم» درباره کتاب «پاسیاد پسر خاک» و آشنایی با زندگی و مبارزات سیدعلی اکبر ابوترابی فرد | مرد جنگ و صلح نمایش آئینی «آسمان هشتم» در حرم مطهر امام رضا (ع) روی صحنه می‌رود مراسم تشییع پیکر مرحوم استاد فرشچیان در اصفهان برگزار شد + عکس و فیلم درخشش محمدرضا اژدری، آهنگساز ایرانی، در مسابقات بین‌المللی
سرخط خبرها

تهیه‌کننده برنامه محفل: اگر تولیداتمان جذاب نباشد، باختیم

  • کد خبر: ۳۲۰۸۷۰
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۴
تهیه‌کننده برنامه محفل: اگر تولیداتمان جذاب نباشد، باختیم
تهیه‌کننده «محفل» گفت: اگر برنامه جذاب بسازیم، مردم هم جذب می‌شوند و اگر در زمینه تولید محتوای فاخر، مخاطب‌پسند و تاثیرگذار، نجنبیم در مقابل دشمن باختیم.

به گزارش شهرآرانیوز، سید محمدحسین هاشمی‌گلپایگانی درباره هشدار اخیر رهبری در قبال تهدیدات نرم‌افزاری دشمن در پاسخ به اینکه یکی از راهکار‌های عملی در این پیکار رسانه‌ای تولیدات فرهنگی و هنری تاثیرگذار است، اظهار کرد: ما زمانی عادت کرده بودیم منفعل عمل کنیم و برایمان یک تهاجم فرهنگی و مسئله‌ای فراهم کنند و ما هم برویم دنبال راه چاره و دلیلش بگردیم و در نهایت هم عنوان کنیم که ذائقه مردم عوض شده است؛ در حالی که اعداد و ارقام در برنامه‌ای مثل «محفل» نشان می‌دهد ذائقه مردم عوض نشده است. سال گذشته بود که این برنامه به عنوان برنامه پربیننده در فضای مجازی مطرح شد؛ آن هم محفلی که قرآنی است.

او تاکید کرد: اتفاقا ذائقه مردم ما مسئله نیست، اگر محتوای خوب و خوش‌ساخت و جذاب به مردم بدهیم قطعا جذب برنامه می‌شوند.

این تهیه‌کننده با اشاره به تاثیرگذاری برنامه «محفل»، یادآور شد: برنامه «محفل» با وجود برنامه‌های مختلف در شبکه نمایش خانگی و طنز‌هایی که تولید شدند، دیده شد؛ آن هم در میان پلتفرم‌هایی که برخی از آنها کار‌های فجیعی می‌سازند.

او افزود: قبل از اینکه برای ما عملیاتی ترتیب بدهند ما باید عملیات ترتیب دهیم و جلوتر باشیم. برنامه جذاب بسازیم، مردم هم جذب می‌شوند. اگر در زمینه تولید محتوای فاخر، مخاطب‌پسند و تاثیرگذار، نجنبیم، باختیم. اینطور نیست که ما هر چه بسازیم مخاطب مجبور می‌شود ببیند. اگر کار خوب نسازیم راه‌ها (رسانه‌ها)‌ی دیگر را انتخاب می‌کند. فضای مجازی می‌بیند، اینستاگرام می‌بیند. باید محتوای خوب ارائه دهیم تا مخاطب پای تلویزیون بنشیند و ببیند.

این تهیه‌کننده سپس درباره نقش تاثیرگذار تلویزیون در مقابل این تهدیدات نرم بیان کرد: آمار‌ها گویای همه چیز است. تلویزیون باید خودش را به‌روز کند، نترسد و رنگ نبازد. تلویزیون زمانی حکمفرمای اول رسانه‌ای کشور بود و باید باز هم به آن فضا برگردد.

هاشمی گلپایگانی در پایان در پاسخ به اینکه «محفل» به عنوان یک برنامه معارفی و دینی برای تاثیرگذاری عمیق‌تر چقدر تلاش کرده تا خود را به‌روز و مخاطبان بیشتری را جذب کند، اظهار کرد: محفل در طول مدتی که ساخته شده، تلاش کرده مطالعه و سوژه‌یابی عمیق‌تری داشته باشد و تاکنون، هم در فضای مجازی و هم در تلویزیون مخاطبان زیادی داشته و از هفت کانال مهم دنیا هم پخش می‌شود.

برنامه تلویزیونی «محفل» با حضور چهره‌های بین‌المللی قرآنی از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان، هر روز در ساعات پیش از افطار مهمان خانه مخاطبان است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->