ضارب نگهبان بوستان خورشید مشهد روانه زندان شد رونمایی از گواهینامه بین‌المللی مدیریت زیست‌محیطی ایزو ۱۴۰۰۱-۲۰۱۵ توسعه کارخانه نوآوری و مراکز نوآوری شهری از اهداف زیرساختی این حوزه مدیریت شهری مشهد است شهروند خبرنگار | درخواست بازگشایی سرویس بهداشتی بوستان شقایق مشهد + پاسخ سلیمی: سایت بانوان بوستان «وحدت» مشهد بازطراحی می‌شود شهردار مشهد: ۱۳۵ میلیارد تومان برای ساخت ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی اختصاص یافته است مطالبه شهروندان برای دیواره‌سازی حاشیه کانال آب سیس‌آباد مشهد ابلاغ برنامه عملیاتی برش منطقه‌ای ویژه منطقه ۳ مشهد تعریف و کلنگ‌‎زنی چندین پروژه ترافیکی در بزرگراه‌های امام‌علی(ع) و شهید چراغچی (صدمتری) مشهد پرداخت وام نوسازی به ناوگان تاکسی‌رانی با مشارکت شهرداری مشهد مقدس آتش‌نشانی مشهد به استاندارد جهانی رسید ترافیک سنگین در میدان آزادی، پل هاشمیه و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «ناسالم» است (۱۰ تیر ۱۴۰۳) روایتی کوتاه از تاریخ تپه نادری مشهد| سازه‌ای دفاعی در شرق تابران مهلت ثبت‌نام متقاضیان سرویس مدارس مشهد در سامانه سپند، تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ است راهگشایی در مسیر حاشیه شهر مشهد | بازگشایی در بولوار کرامت، خیابان امام زمان(عج) و ۲۲ بهمن روایتی مستند از سرگذشت محله‌ای قدیمی در قلب شهر مشهد | بوی گندم و عطر هلو در حافظه تاریخی «سعدآباد» اعمال‌قانون ۱۶۸۱ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۹ تیر ۱۴۰۳) گلایه ساکنان محله ثامن مشهد به انباشت زباله و عرض کم معابر
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است

  • کد خبر: ۳۲۳۴۷
  • ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است
مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: برابر قانون و مصوبه مجلس شورای اسلامی تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

جانقربان-موضوع محتوای تبلیغاتی برخی آگهی ها روی بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر که اخیرا جنجال‌ها در فضای مجازی و عالم رسانه را برانگیخته است، یکی از مهمترین محورهای فرهنگی شهر  است که به نظر می رسد نیاز به تامل دو سویه و نگاه فراگیر دارد. اگرچه هر جا عنوان تابلوهای تبلیغاتی و محیطی به میان می آید اولین دستگاهی که به عنوان متولی به ذهن ما متبادر می شود مدیریت شهری است اما حقیقت ماجرا  موضوع مهم تریرا جلوه نمایی می‌کند که در لایه های زیرین این تصور عامه پنهان است و آن هم نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد در تایید و خط مشی گذاری محتوای این نوع تبلیغات شهری است. در همین رابطه مسعود رضوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با اشاره به اینکه برخی به اشتباه گمان می‌کنند تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی شهر برعهده شهرداری است، افزود: شهرداری فقط وظیفه بسترسازی، جانمایی و اکران تابلوهای شهری را برعهده دارد.


وی اظهار کرد: برابر قانون جمهوری اسلامی ایران تأیید محتوا برای تابلوها و بیلبوردهای اکران‌شده سطح شهر برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است و شهرداری در این زمینه مسئولیتی ندارد.


گفتنی است؛ در جلسه علنی روز گذشته (دوشنبه 9 تیر ماه) شورای شهر اسلامی شهر مشهد نیز محمدرضا حیدری رئیس شورا  برموضوع تعامل دیگر نهادها در حوزه تبلیغات محیطی  تاکید کرده و گفت:موضوع تبلیغات شهری تنها مسئولیتش با شهرداری نیست، نهادهای دیگری هم در این حوزه وظیفه دارند و برنامه‌ریزی‌ها و اکران‌ها اگر در زمان مناسبی انجام شود، راه برای بهانه‌گیران بسته می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->