استقرار ۵۰۰ نیروی داوطلب مردمی و ۱۰۰ امدادگر مترو برای تأمین امنیت زائران در دهه پایانی صفر زیرساخت‌های خدمت به زائران رضوی فراتر از ماموریت‌های مدیریت شهری است قلندرشریف: زائران و مجاوران برای تردد در محدوده حرم مطهر رضوی از خط ۳ قطار شهری استفاده کنند توزیع بسته‌های غذایی و خدمات گسترده به زائران پیاده در موکب آرامستان بهشت رضا(ع) مشهد انتقال زائران پیاده به مشهد با سرویس دهی ویژه اتوبوسرانی شهردار مشهد مقدس: خط قرمز شهرداری در حوزه خدمت‌رسانی، تکریم و ایمنی و سلامت زائران است + فیلم نظارت ۲۴ ساعته بر پارکینگ‌های شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر اسکان ۳۲ هزار زائر در مراکز اسکان شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر نائب‌رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مطرح کرد: افزایش چشمگیر خدمات مشهد به زائران پیاده امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر انتقال زائران پیاده خسته و بیمار از ورودی ملک‌آباد توسط اتوبوس‌های شهرداری مشهد تاکسی‌های مشهد در روز‌های پایانی صفر ۱۴۰۴ تا چه محدوده‌ای به سمت حرم رضوی امکان تردد دارند؟ شهردار مشهد مقدس: خدمات‌رسانی به زائران در دهه پایانی صفر، یک تکلیف جهادی است تعطیلی مراکز تعویض پلاک خراسان رضوی تا دوشنبه (۲ شهریور ۱۴۰۴) اجرای فضاسازی ویژه مشهد همزمان با دهه پایانی ماه صفر آبرسانی به ایستگاه‌ها و موکب‌های خدمت‌رسانی به زائران امام رضا (علیه‌السلام) در منطقه ۶ مشهد انسداد معابر فرعی خیابان امام رضا(علیه‌السلام) مشهد در روزهای آخر دهه صفر هوای مشهد در وضعیت «ناسالم» برای گروه‌های حساس (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) پارکینگ‌های هسته مرکزی مشهد تکمیل است (جمعه، ۳۱ مرداد ۱۴۰۴) | شهروندان برای زیارت از خودروی شخصی استفاده نکنند درخواست رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران مشهد: برای رفاه زائران در روزهای پایانی صفر، برق هتل‌ها را قطع نکنید (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) ورود بیش از ۳ میلیون و ۷۲۲ هزار زائر و مسافر به مشهد و خراسان رضوی (۳۱ مرداد ۱۴۰۴) خدمت‌رسانی شبانه‌روزی خدمات شهری در خیابان امام رضا (ع) | فعالیت ۴۲۶ نفر پاکبان در سه شیفت
سرخط خبرها

تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است

  • کد خبر: ۳۲۳۴۷
  • ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است
مدیرعامل سازمان سامان‌دهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: برابر قانون و مصوبه مجلس شورای اسلامی تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

جانقربان-موضوع محتوای تبلیغاتی برخی آگهی ها روی بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر که اخیرا جنجال‌ها در فضای مجازی و عالم رسانه را برانگیخته است، یکی از مهمترین محورهای فرهنگی شهر  است که به نظر می رسد نیاز به تامل دو سویه و نگاه فراگیر دارد. اگرچه هر جا عنوان تابلوهای تبلیغاتی و محیطی به میان می آید اولین دستگاهی که به عنوان متولی به ذهن ما متبادر می شود مدیریت شهری است اما حقیقت ماجرا  موضوع مهم تریرا جلوه نمایی می‌کند که در لایه های زیرین این تصور عامه پنهان است و آن هم نقش اداره کل فرهنگ و ارشاد در تایید و خط مشی گذاری محتوای این نوع تبلیغات شهری است. در همین رابطه مسعود رضوی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، با اشاره به اینکه برخی به اشتباه گمان می‌کنند تأیید محتوای تابلوهای تبلیغاتی شهر برعهده شهرداری است، افزود: شهرداری فقط وظیفه بسترسازی، جانمایی و اکران تابلوهای شهری را برعهده دارد.


وی اظهار کرد: برابر قانون جمهوری اسلامی ایران تأیید محتوا برای تابلوها و بیلبوردهای اکران‌شده سطح شهر برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد است و شهرداری در این زمینه مسئولیتی ندارد.


گفتنی است؛ در جلسه علنی روز گذشته (دوشنبه 9 تیر ماه) شورای شهر اسلامی شهر مشهد نیز محمدرضا حیدری رئیس شورا  برموضوع تعامل دیگر نهادها در حوزه تبلیغات محیطی  تاکید کرده و گفت:موضوع تبلیغات شهری تنها مسئولیتش با شهرداری نیست، نهادهای دیگری هم در این حوزه وظیفه دارند و برنامه‌ریزی‌ها و اکران‌ها اگر در زمان مناسبی انجام شود، راه برای بهانه‌گیران بسته می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->