فرماندار مشهد: شهرداری مشهد به سلیقه‌های مختلف احترام می‌گذارد جشنواره نورنما میدان شهدا؛ تلاشی برای ایجاد نشاط در مشهد ایرانیت و اسلامیت در نزد فردوسی به یگانگی رسیده است شهردار مشهد مقدس: مشهد را برای نوروز ۱۴۰۴ به گونه‌ای آماده کردیم که حال زائران را خوب کند + فیلم رکوردشکنی‌های تاریخی در حمل‌ونقل عمومی مشهد بیش از ۵۶ هزار نفر در مراکز اسکان شهرداری مشهد پذیرش شدند شهردار مشهد میهمان برنامه تلویزیونی «سفره‌های همدلی» شبکه استانی خراسان رضوی (۵ فروردین ۱۴۰۴) بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی شمال شرق مشهد تا پایان سال ۱۴۰۵ تکمیل می‌شود + فیلم تمرکز شورای اسلامی شهر مشهد بر تحقق شعار سال ۱۴۰۴ و توسعه سرمایه‌گذاری افزایش ترافیک در مشهد با آغاز موج دوم سفر‌ها (۵ فروردین ۱۴۰۴) | همکاری مردم برای مدیریت بهتر ضروری است مسیر «نوبهار» در بوستان برکت مشهد گشایش یافت تأکید بر نقش مدیریت شهری در تحقق شعار سال | حرکت به سوی احیای ظرفیت‌ها عکاسان مشهدی حرم را روایت می‌کنند شهردار مشهد مقدس در دیدار نوروزی با مدیران شهرداری: در سال جدید ورود پر رنگ تری به حوزه بانوان خواهیم داشت راه‌اندازی نخستین باشگاه تیراندازی شهرداری مشهد فعالیت ۲۴ساعته سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد در پاسخگویی به شهروندان در ایام نوروز ۱۴۰۴ افزوده‌شدن ۱۵۰۰ جای پارک دائم بر ظرفیت پارکینگی پیرامون حرم رضوی | خدمت به زائران تا آخرین روز تعطیلات نوروز ۱۴۰۴ ادامه دارد ۱۲ دستگاه اجرایی خراسان رضوی پای کار اسکان زائران در مشهد + فیلم آماده‌باش شهرداری مشهد برای مدیریت بارش‌ها | آب‌گرفتگی گسترده گزارش نشده است تعطیلی مراکز تفریحی خراسان رضوی به دلیل احتمال وقوع سیلاب (۴ فروردین ۱۴۰۴) پذیرش ۷ هزار زائر در مراکز اسکان اضطراری شهرداری مشهد + فیلم
سرخط خبرها

فعالیت ۲۴ساعته سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد در پاسخگویی به شهروندان در ایام نوروز ۱۴۰۴

  • کد خبر: ۳۲۳۵۵۲
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۴ - ۲۱:۳۳
فعالیت ۲۴ساعته سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد در پاسخگویی به شهروندان در ایام نوروز ۱۴۰۴
سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد در ایام نوروز به صورت ۲۴ساعته برای پاسخگویی به شهروندان و زائران فعالیت دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده، بیش از شش هزار پیام از بیست‌و‌نهم اسفندماه تا سوم فروردین‌ماه در این سامانه ثبت شده است.

این در حالی است که تعداد ۶ هزار و ۷۲ پیام با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته شد که ۵۴ درصد از تماس‌ها آنی و ۴۶ درصد آنها جهت پیگیری ثبت و مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است موضوعات آنی تماس گرفته شده به ترتیب سازمان اتوبوسرانی، اطلاع رسانی و راهنمای زائر بود که ۱۰ درصد کل پیام‌های آنی نیز در خصوص درخواست اسکان زائران بوده است.

قابل ذکر است پرتکرارترین موضوعات پیگیری رفت و روب و نظافت، نظارت بر ساخت وسازها، جمع آوری زباله و سدمعبر اعلام شده است.

گفتنی است؛ بیشترین تماس شهروندان با سامانه مردمی ۱۳۷ مربوط به مناطق ۲، ۳ و ۹ و محله‌های طبرسی شمالی، هدایت، رسالت و سرافرازان بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->