فرصت بهره‌مندی از مصوبه ویژه پرداخت بدهی شهروندان مشهدی با نرخ سال گذشته، تمدید نمی‌شود تکمیل ظرفیت ۵۵ درصدی مراکز اقامتی مشهدالرضا(ع) در دهه کرامت ۱۴۰۴ رضایت ۸۵ درصدی مردم از بوستان‌های شهر مشهد «مصطفی شریف» به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری شهرداری مشهد‌مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) دیدار شهردار مشهد مقدس با کاتب بزرگ‌ترین قرآن هنری جهان افزایش ساعت سرویس‌دهی خط ۳ قطارشهری مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۷۲ تنی زباله مشهد در روز پنجشنبه (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴) | ۲ هزار و ۲۳۲ تن زباله جمع‌آوری شد رفع گره ترافیکی چندساله ابتدای خیابان پنجتن مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) مشهدالرضا (ع)، پیشگام در مسیر تحقق شعار سال ۱۴۰۴ رکورد بازدید از نمایشگاه گل و گیاه مشهد شکست | ثبت حدود ۷۰ هزار بازدیدکننده غرق‌شدن پسربچه ۴ساله در یک استخر ذخیره آب در حاشیه شهر مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) تصویب طرح دوفوریتی حمایت از کارکنان شهرداری‌ها با پیگیری شورای عالی استان‌ها تبدیل ایست‌کار‌های شهرداری مشهد به الگوی ملی کیفیت هوای مشهد امروز در شرایط سالم قرار گرفت (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) برای اولین بار، یک زن رئیس جدید MI۶ خواهد شد نصب سیستم‌های هوشمند ترافیکی با اعتباری بالغ بر ۹۸۱ میلیارد ریال در معابر شهری مشهد جزئیات جدید از پروژه هزار و ۷۷ واحدی مسکن در خراسان رضوی | سرپناهی برای محرومان ثبات‌نداشتن قیمت خرید گل‌محمدی از چالش‌های مهم تولید این محصول است عراقچی در دیدار با آل‌ثانی، بر همکاری منطقه‌ای برای حمایت از فلسطین تأکید کرد آغاز جلسه علنی مجلس | ادامه بررسی لایحه نظام جامع باشگاه‌داری در دستور (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

فعالیت ۲۴ساعته سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد در پاسخگویی به شهروندان در ایام نوروز ۱۴۰۴

  • کد خبر: ۳۲۳۵۵۲
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۴ - ۲۱:۳۳
فعالیت ۲۴ساعته سامانه ۱۳۷ شهرداری مشهد در پاسخگویی به شهروندان در ایام نوروز ۱۴۰۴
سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد در ایام نوروز به صورت ۲۴ساعته برای پاسخگویی به شهروندان و زائران فعالیت دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ با توجه به اطلاعات به‌دست‌آمده، بیش از شش هزار پیام از بیست‌و‌نهم اسفندماه تا سوم فروردین‌ماه در این سامانه ثبت شده است.

این در حالی است که تعداد ۶ هزار و ۷۲ پیام با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته شد که ۵۴ درصد از تماس‌ها آنی و ۴۶ درصد آنها جهت پیگیری ثبت و مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است موضوعات آنی تماس گرفته شده به ترتیب سازمان اتوبوسرانی، اطلاع رسانی و راهنمای زائر بود که ۱۰ درصد کل پیام‌های آنی نیز در خصوص درخواست اسکان زائران بوده است.

قابل ذکر است پرتکرارترین موضوعات پیگیری رفت و روب و نظافت، نظارت بر ساخت وسازها، جمع آوری زباله و سدمعبر اعلام شده است.

گفتنی است؛ بیشترین تماس شهروندان با سامانه مردمی ۱۳۷ مربوط به مناطق ۲، ۳ و ۹ و محله‌های طبرسی شمالی، هدایت، رسالت و سرافرازان بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->