به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در نهضت پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷، اظهار کرد: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد باید تقویت و توسعه یابد؛ این موضوع جزو اولویتهای اصلی حوزه ارتباطات شهرداری است و شورای اسلامی شهر نیز از آن حمایت کامل میکند.
وی افزود: اعتماد بالای شهروندان به این مرکز، با ثبت روزانه حدود ۲ هزار تماس، خود گواهی روشن بر نقش حیاتی ۱۳۷ در مدیریت شهری و پاسخگویی به مطالبات مردم است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: این در حالی است که مرکز ۱۳۷ به صورت شبانهروزی، در چند شیفت و حتی ایام تعطیل فعال است و پیامها، مشکلات، انتقادات و گزارشهای مردمی را دریافت و پیگیری میکند.
ناصحی تاکید کزد: کارکنان این مرکز با تکیه بر دانش تخصصی و اشراف بر حوزههای مختلف شهری، به گونهای عمل میکنند که هر یک را میتوان دایرهالمعارفی از مسائل شهری دانست. توان پیگیری بالا، انعطاف در پاسخگویی و آشنایی با چالشهای متنوع شهر از ویژگیهای برجسته نیروهای این مرکز است.