عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از محمود حکیمی در بیمارستان جدیدترین اپرای «پرواز همای» روی صحنه + جزئیات روز سینما تبریک ندارد! سینماگران چقدر امنیت شغلی دارند؟ فراخوان سی‌وچهارمین جشنواره تئاتر خراسان‌رضوی منتشر شد اکران «شه‌سوار» در سینما آغاز شد تجلیل از ستارگان مطرح در جشن تورنتو ۲۰۲۴ برگزاری سومین جشنواره بین‌المللی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی در شیراز وضعیت سینمای ایران از نگاه بابک‌ خواجه‌پاشا، کارگردان «در آغوش درخت» پیشنهاد‌هایی برای قرار گرفتن بلیت سینما در بسته تفریحی خانواده‌ها یک چهارچوب شکنی هنرمندانه در گالری «هنگام» «بشوی اوراق اگر هم درس مایی» | یادی از برخی استادان فرهنگ و ادبیات که در شاعری نیز دستی داشتند «علیرضا طبایی» راهی خانه ابدی شد (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) «جشن مهر سینما» در خراسان‌رضوی موسم قدرشناسی از هنرمندان سینمایی استان است «نظم» جشنواره فیلم زوریخ را افتتاحیه می‌کند «پری صابری»، کارگردان تئاتر، درگذشت (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) + علت فوت پیام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت روز ملی سینما
سرخط خبرها

شیوا مقانلو رمان جدیدش را راهی بازار نشر کرد

  • کد خبر: ۳۳۰۴۵
  • ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
شیوا مقانلو رمان جدیدش را راهی بازار نشر کرد
رمان معمایی و ماجرایی «اسرار عمارت تابان»، جدیدترین اثر شیوا مقانلو، نویسنده و مترجم شناخته‌‌شده ایرانی، منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رمان «اسرار عمارت تابان» مخاطبش را به سفری رازآلود می‌برد که در آن باز شدن هر گره، گرهی جدید به‌دنبال دارد هیچ‌کس و هیچ‌چیز، آن‌چه می‌نماید نیست.

 

تابان رودکی باستان‌شناسی جدی و خوش‌نام است که به دعوت استاد قدیمیش نادران و در کنار محقق جوانی به نام آیدین، عازم کاوشی محرمانه در قلعه‌ بلقیس در خراسان شمالی می‌شود. این تیم کوچک در عمارتی اربابی و خلوت به نگهبانی پیرمردی لال و مرموز اقامت می‌کند. با رخ دادن حوادثی عجیب و خطرناک، پای قاچاقچیان و  پلیس هم به این کاوش باز می‌شود و ناگهان تابان خود را در دل ماجرایی می‌بیند که یک سرش به قرن هفتم و شب حمله‌ مغول به این منطقه می‌رسد و یک سرش به ماجرایی خان و رعیتی در نیم قرن پیش. عشق نقطه‌ی اتصال تمام این ماجراهاست و پایان غیرقابل انتظار.

 

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «همیشه بار دومی که آدم‌ها چشم تو چشم می‌شن، هیچ‌کدومشون دیگه آدم قبلی نیستن. جایگاه و تجربه و عقل و شیوه‌ رفتار و نگاهشون به زندگی عوض شده.»

 

«اسرار عمارت تابان» ۳۵۲ صفحه دارد که در شمارگان ۱۱۰۰ نسخه و با قیمت ۵۹ هزار تومان روانه بازار کتاب شده است.
 
منبع: هنر آنلاین
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->