ویدئو! حال و هوای شام غریبان در قتلگاه میناب ویدئو | حال و‌ هوای شارستان تپل محله مشهد در شام غریبان حسینی ویدئو | شُله مشهدی، طعمی از تاریخ و ارادت ویدئو | دسته عزاداری عاشورای حسینی در تورنتوی کانادا (۴ تیر ۱۴۰۵) ویدئو | اذان مغرب عاشورای حسینی در نزدیکی حرم مطهر رضوی حدادعادل: متهم کردن مذاکره‌کنندگان به خیانت با نظر رهبر انقلاب منطبق نیست + فیلم دانلود مداحی ای غم شیرینت با صدای محسن محمدی‌پناه + صوت و فیلم ویدئو | مقتل خوانی ظهر عاشورا در حرم مطهر رضوی (۴ تیر ۱۴۰۵) ویدئو | برپایی نماز ظهر عاشورا در جوار مقتل رهبر شهید انقلاب اسلامی قطر از آغاز به کار فنی روی جزئیات توافق ایران و آمریکا خبرداد ویدئو| برگزاری نماز باشکوه ظهر روز عاشورا در مشهد مقدس (۴ تیر ۱۴۰۵) ویدئو | حال و هوای صحن انقلاب حرم مطهر رضوی در روز عاشورا ویدئو | یکصدوشانزدهمین شب حضور مردم مشهد در خیابان (۳ تیر ماه ۱۴۰۵) ویدئو | مراسم عزادارای و سینه‌زنی شب عاشورای حسینی در نقاط مختلف مشهد مقدس ویدئو| موزیک ویدئو آهنگ‌ «زخم آفتاب» محسن چاوشی منتشر شد ویدیو| آیین مشعل‌گردانی نجفی‌های مقیم مشهد در تاسوعای ۱۴۰۵ ویدئو| نوحه‌خوانی «مصطفی راغب» در هیئت آزادشهر یزد ویدئو| حس و حال عاشورا در حسینیه معلی محرم ۱۴۰۵ ویدئو | مراسم عزادارای و سینه‌زنی شب تاسوعای حسینی در سالن شهید بهشتی مشهد
سرخط خبرها

فیلمی تکان‌دهنده از هجوم مردم برای خرید دلار ۲۲ هزار تومانی!

کارکنان یک صرافی در یکی از پاساژهای تهران پشت درهای بسته روی صندلی‌های خود نشسته و از هجوم مردم برای خرید دلار ۲۲ هزار تومانی فیلم می‌گیرند، سرگرم می‌شوند و به زمین خوردن همشهری‌های خود می‌خندند.
  • کد خبر: ۳۳۱۶۷
  • ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
  • ۱۶

تصاویر تکان‌دهنده از هجوم برای خریدن دلار

تعداد بازدید : 7162

بیشتر بخوانید:
 
 
 
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
1
0
وقتی رییس جمهوری کشور میگه نخبگان بروند. ما کسی به زور نگه نداشتیم.
وضعیت از این بهتر نمی شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
3
14
انصافاً بایدم به این ملت خندید!البته باید بحال خود گریه کنیم که با چه کسانی هموطنیم!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
به قول علیخانی
وای خدای من باورم نمیشه
مگه داریم مگه میشه
اخ آخ آخ آخ آخ
ای خدا
ناشناس
Japan
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
متاسفم براتون
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
بر عکس من خندم نگرفت ولی بغض راه گلوم رو بست !!! چند نسل باید فنا شد !چقدر باید قربانی داد تا به یک شعور حداقلی رسید !!! وای بر من و ما با چنین فففنا
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
بله. این جماعت دنبال آسایشند البته در آینده. یعنی الان تو سر خودشون میزنند که در آینده در آسایش باشند. آینده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
1
با عرض معذرت ولی
ملت بدبخت ایران
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
4
تمام اینها نشان از عدم اعتماد مردم به نظام و آینده دارد.
تلر
Germany
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
0
1
از ماست که بر ماست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
1
2
همین نادانی مردم هست که این روزگار رو برامون رقم زده
این تصاویر رو همین کشورهای جهان سومی دوروبر ببینن به ریشمون میخندن چه برسه به کشورهای دیگه
فقط میتونم بگم واقعا واقعا متاسفم
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
2
بیچاره مردم
شما که به مردم میخندی و به حال خودت گریه
خودت را تافته جدا بافته میدانی خودت را از مردم نمیدانی
بیچارها هر روز که از خواب بیدار میشوند میبیند ارزش اندک داراییشان نصف شده
چاره ای ندارند
محسن
United States of America
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
1
از ماست که بر ماست
ناشناس
Norway
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۸
0
0
من هم اگه بودم دوان دوان می رفتم. شما هم شک نکنید دوان دوان می رفتید. به خودتان فکر کنید چقدر برای گرفتن یک لقمه نان دویدید؟ برای چند تومان بیشتر واقعا ندویدید؟ به وجدانتان رجوع کنید. برای یک تومان بیشتر همه ما تو این مملکت دویدیم و باز هم خواهیم دوید. موفق و پیروز باشید.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
2
بیشرفها دلار نخرید
دارو با دلار میاد
کیومرث محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
0
اقا من ۵۰ روزهاز طریق مجازی سهام عدالت رو به کارگزاری بانک صادرات برای فروش گذاشتم و تا امروز ۲۶ تیر ما هر وقت وارد سایت بانک میشوم میگه مانده ۳۰ درصد شما ۶۰۰۰۰۰۰۰ ریال میباشد البته این رقم امروزه پس معلومه هنوز سهام منو نفروختن باید ۵۰ روزه دیگه هم صبر کنم ممنون میشم رسیدگی گردد
کیومرث محمدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
0
اقا من ۵۰ روزهاز طریق مجازی سهام عدالت رو به کارگزاری بانک صادرات برای فروش گذاشتم و تا امروز ۲۶ تیر ما هر وقت وارد سایت بانک میشوم میگه مانده ۳۰ درصد شما ۶۰۰۰۰۰۰۰ ریال میباشد البته این رقم امروزه پس معلومه هنوز سهام منو نفروختن باید ۵۰ روزه دیگه هم صبر کنم ممنون میشم رسیدگی گردد
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->