ردمی نوت ۱۵ پرو پلاس چه تاریخی رونمایی می‌شود؟ + تصاویر گوشی ایرانسل خبر قطع اینترنت درصورت افزایش‌نیافتن تعرفه‌ها را تکذیب کرد ویدئو | ربات انسان‌نمای Figure 02 حالا مثل اپتیموس تسلا می‌تواند لباس‌ها را تا کند نوآوری‌های جراحی و هوش مصنوعی در درمان سرطان پستان در دانشگاه علوم پزشکی مشهد وزارت ارتباطات: اگر شیار سیم‌کارت از آیفون حدف شود، eSIM را فعال خواهیم کرد مشکل اصلی ربات‌های انسان‌نما چیست و محققان برای رفع آن چه باید بکنند؟ آیا گوگل بالأخره مجبور می‌شود مرورگر کروم را بفروشد؟ مدیرعامل ایرانسل: اگر تعرفه‌ها افزایش نیابد، باید منتظر قطعی‌های موقت اینترنت باشیم مایکروسافت در فروشگاه ویندوز سیاست جدیدی را پیش خواهد گرفت معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور: وعده رئیس‌جمهور برای رفع فیلترینگ در مسیر اجرا قرار دارد در آپدیت نرم‌افزاری جدید اپل، یک قابلیت محبوب به اپل واچ برگشته است معرفی بازی اسکی Grand Mountain Adventure + لینک دانلود اندروید و IOS آیا دوباره به عصر گوشی‌های تاشو بر می‌گردیم!؟ چینی‌ها می‌خواهند یک ربات انسان‌نما با رحم مصنوعی بسازند نسخه اولیه دستیاران هوش مصنوعی دستگاه‌های اجرایی کشور معرفی شد اولین تصاویر غیررسمی از گلکسی S25 FE + مشخصات هشدار بانک ملی درباره انتشار بدافزار در پوشش به‌روزرسانی «بام» و «بله» اقدامات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اربعین ۱۴۰۴ هوش مصنوعی چطور باعث مارپیچ توهم می‌شود؟ ایرپادهای اپل به قابلیت ترجمه زنده مجهز می‌شوند
سرخط خبرها

تکنیک‌های فروش برای رشد کسب و کار کدام هستند؟

  • کد خبر: ۳۵۲۳۷
  • ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۲
تکنیک‌های فروش برای رشد کسب و کار کدام هستند؟
بسیاری از افراد بر جنبه‌های نادرستی از بازاریابی کسب و کار متمرکز می‌شوند. یاد گرفتن نحوه‌ی صحیح رشد یک کسب و کار از اهمیت بالایی برخوردار است. در اینجا از ایده‌هایی می‌گوییم که راز رشد کسب و کار محسوب می‌شوند.
به گزارش شهرآرانیوز، ۹۰ درصد موفقیت کسب و کار‌ها به بازاریابی موفق وابسته است و فقط ۱۰ درصد از موفقیت یک کسب و کار به ایده‌ی کسب و کار مربوط می‌شود. اما این ۱۰ درصد شامل چه مواردی است؟
بدبینانه نیست اگر بگوییم بسیاری از کسب و کار‌ها با شکست مواجه می‌شوند. این یک واقعیت تلخ است که بسیاری از کارآفرینان نمی‌خواهند اذعان کنند. اما اگر کارآفرین هستید، چنین آماری نباید باعث دلسردی‌تان شود. بلکه باید به شما انگیزه دهد تا کسب و کارتان را به خوبی رشد دهید.
بازاریابی چیزی فراتر از تبلیغ و فروش محصولات است. بازاریابی به دنبال جنبه‌هایی است که به تقویت بنیه‌ی شما در جذب مشتری بپردازد.
هرچه چیز‌های بیشتری درباره‌ی مشتریان‌تان بدانید، طرح بازاریابی کسب و کارتان از موفقیت بیشتری در بلند مدت برخوردار خواهد بود.
بازاریابی مؤثر کسب و کار، به‌ویژه در کسب و کار‌های کوچک، هم می‌تواند باعث رشد و موفقیت یک کسب و کار شود و هم می‌تواند باعث شکست آن شود. بدون یک طرح بازاریابی خوب و تکنیک‌های فروش، کسب و کار موفقی نخواهید داشت.
در اینجا به چند مورد اشاره می‌کنیم.
 
برای معرفی نام و تصویر برندتان هزینه کنید
واقعیت این است که، وقتی مردم چیزی را می‌شناسند، احساس خوبی خواهند داشت. مصرف‌کنندگان برند‌هایی را انتخاب می‌کنند که با آن‌ها آشنا هستند. سرمایه‌گذاری در یک برنامه‌ی بازاریابی کسب و کار که موجب آگاهی مردم و افزایش تقاضا برای سرویس یا محصول شما می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است.
کانال توزیع جدید ایجاد کنید
برخی مواقع احساس می‌کنید برخی کانال‌های توزیع خاص، رشد کافی برای کسب و کارتان همراه ندارند. اگر این‌چنین است، لازم است استراتژی‌تان را بازنگری کنید. ولی این کار مستلزم برنامه‌ریزی دقیق است، چرا که این فرآیند چالش‌برانگیز است. شما می‌توانید از سامانه‌های توزیع چندکاناله نیز استفاده کنید. واقعیت این است که، گزینه‌های خرید زیادی برای مشتریان امروز وجود دارد. در حالی‌که برخی افراد، فروشگاه‌های سنتی را ترجیح می‌دهند، برخی به خرید آنلاین تمایل نشان می‌دهند.
 
محصولی همسو با بازار تولید کنید
بسیاری از مالکان کسب و کار محصولاتی دارند که کسی تمایل به خرید آن‌ها ندارد. اگر نیاز‌های بازار را نمی‌شناسید، چگونه انتظار دارید کسب و کارتان رشد کند؟ برخی مالکان کسب و کار‌های جدید این‌گونه عنوان کردند که “فقدان نیاز بازار به محصولات‌شان باعث شکست کسب و کارشان شده است”. مهم نیست چه میزان ابزار‌های بازاریابی و بودجه در دسترس شما است، مشغول شدن با یک محصول بد، که نیاز‌های بازار را برآورده نمی‌کند هیچ نتیجه‌ی مثبتی برای‌تان ندارد.
 
فروش منحصر به فرد داشته باشید
برای این‌که یک کسب و کار موفق داشته باشید، لازم است بر وجه تمایزتان از دیگران متمرکز شوید. آیا می‌توانید ویژگی منحصر به‌فرد کسب و کارتان را در یک جمله خلاصه کنید؟ برندتان چه تفاوتی با رقبای‌تان دارد؟ از نظر مشتریان‌تان کدام‌یک از ویژگی‌های برند شما مهمتر است؟ اگر می‌توانید به این پرسش‌ها در مورد کسب و کارتان پاسخ دهید، پس فرصت پیروزی دارید.
 
بازار‌های مکمل را شناسایی کنید
پیش از آن‌که به این استراتژی بپردازید، از خودتان بپرسید “شرکت من در چه کسب و کاری فعالیت می‌کند؟ ” آیا محصولات و خدمات‌تان نیاز‌های مشتریان را برآورده می‌کند؟ به‌عنوان مثال، پاسخ یک شرکت بیمه‌ای این است که آن‌ها محصولات بیمه‌ای ارائه می‌کنند. اگر شرکت بگوید، باعث راحتی خیال مردم می‌شود و در روز مبادا به داد آن‌ها می‌رسد، تعریف گسترده‌تری ارائه کرده است. در بازار گوشه‌ی شما، تلاش کنید محصولات و خدماتی را بفروشید که مکمل یکدیگر هستند.

برای رشد کسب و کارتان، بازاریابی آنلاین داشته باشید

ما در دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم. شما باید در فضای آنلاین و رسانه‌های اجتماعی حضور داشته باشید تا بتوانید محصولات یا خدمات‌تان را بفروشید. استفاده از اثربخشی آنلاین در توییتر و فیسبوک باعث افزایش رؤیت‌پذیری برندتان می‌شود. به این ترتیب مشتریان جدیدی می‌یابید و کسب و کارتان رشد موفقیت آمیزی خواهد داشت.
 
مشتریان وفادار جذب کنید
اگر به دنبال راه‌هایی برای جذب مشتریان همیشگی می‌گردید، لازم است یک برنامه‌ی وفاداری داشته باشید. برنامه‌ی وفاداری، با تشویق افراد به خرید مجدد، بر عادت خرید مشتریان‌تان تأثیر می‌گذارد. وجود یک برنامه‌ی وفاداری برای هر کارآفرین زیرکی که به دنبال رشد کسب و کارش است، ضروری است.
 
از توزیع‌کنندگان غافل نشوید
بسیاری از توزیع‌کنندگانی که به‌طور مستقل عمل می‌کنند نسبت به هیچ برندی وفادار نیستند. این امر می‌تواند باعث بروز مشکل برای کسب و کار‌ها شود. آن‌ها به دنبال برند‌هایی هستند که بیشترین سود را برای‌شان داشته باشند. مصرف‌کننده‌ی نهایی، ذینفع اصلی است. ولی می‌بایست یک برنامه‌ی مشترک طراحی کنید تا نتیجه‌ی بُرد – بُرد داشته باشید.
 
مشتریان، بهترین مبلغان شما هستند
این نکته یکی از مهمترین عناصر استراتژی‌های بازاریابی است. مشتریان شما بهترین کسانی هستند که می‌توانند برای شما تبلیغ کنند. مردم غالبا به قضاوت دوستان و افراد خانواده‌شان درباره‌ی کیفیت یک محصول اطمینان می‌کنند. تلاش کنید تا بازاریابی دهان به دهان در مورد کسب و کارتان رونق بگیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->