ویدئو| پرداخت وام پیش ثبت نام خودرو غیرقانونی شد پرداخت ۱۹۵ هزار فقره وام ازدواج از ابتدای سال تاکنون رکورد شکنی خرید طلا در بازار مشهد همزمان با روز ۱۳ صفر (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) شرایط فروش فوری نقدی کامیونت‌نیسان تک‌سوز اعلام شد (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) صنعت کفش ایران رتبه ۹ تولید در جهان را دارد | به لحاظ مصرف کفش جزو ۲۰ کشور اول هستیم گزارش وضعیت بازار سهام (۲۹ مرداد ۱۴۰۳) | رشد ۷ هزار واحدی شاخص کل بورس حجم آب سد‌های مشهد؛ فقط ۱۷ درصد! نرخ طلا و سکه در بازار امروز مشهد (دوشنبه، ۲۹ مرداد ۱۴۰۳) آخرین مهلت وکالتی کردن حساب برای طرح ایران خودرو در سال ۱۴۰۳ + مهلت ثبت نام شورای نگهبان اساس‌نامه منطقه آزاد تجاری دوغارون را تأیید کرد نرخ جدید جریمه نگه داشتن خودرو در صحنه تصادفات خسارتی چقدر است؟ چاره‌اندیشی برای مصائب مداوم صنعت سایپا شرایط خرید و تبدیل خودرو شاهین‌پلاس‌ را اعلام کرد رشد ۳۰ درصدی مصرف گوشت مرغ در یکسال اخیر رشد ۹۱ درصدی هزینه پرورش گوساله در تیر ماه ۱۴۰۳ گزارش مرکز آمار از کاهش ۲۸ درصد مصرف گوشت قرمز معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی: تغییری در روند فعالیت صنایع استان نداریم عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: انعطاف‌پذیری صنایع خراسان‌رضوی دربرابر تغییرات ناگهانی متغیر‌های اقتصادی کم است نرخ امروز طلا و سکه در مشهد اعلام شد (یکشنبه، ۲۸ مرداد ۱۴۰۳) دیوار کوتاه بخش صنعت در ناترازی‌های انرژی | نجابت صنعتگران در خراسان‌رضوی سهم قطعی‌های برق را بیشتر کرده است ۲۵ نانوایی حجم‌پز در رینگ دوم حرم امام‌رضا(ع)، در دهه پایانی ماه صفر فعال می‌شوند پلیس به زائران اربعین هشدار داد؛ از دلالان ارز نخرید قیمت بلیت پرواز مشهد به نجف، اهواز و بندرعباس (۲۸ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قیمت حبوبات ۲/۴ درصد در تیرماه افزایش یافت

  • کد خبر: ۳۵۴۷۶
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
قیمت حبوبات ۲/۴ درصد در تیرماه افزایش یافت
در تیرماه قیمت حبوبات افزایش چشمگیری نداشته و افزایش در حدود ۲/۲ تا ۲/۴ درصد بوده است.
به گزارش شهرآرانیوز، کارشناس مسئول اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در تیرماه قیمت حبوبات افزایش چشمگیری نداشته و افزایش در حدود ۲/۲ تا ۲/۴ درصد بوده است.

عباس اخوان در خصوص قیمت حبوبات در بازار، اظهار کرد: ما در بازه تیرماه در حوزه حبوبات افزایش قیمت چشمگیری نداشتیم و افزایش در حدود ۲/۲ تا ۲/۴ درصد بوده، بنابراین التهابی را در حوزه حبوبات فله نمی‌بینیم. عمده‌فروشان موثر بازار نیز تایید کرده و بیان کردند شرایط عادی و موجودی خوب است و گزارشی مبنی بر التهاب بازار نداشتند.

وی بیان کرد: عدس کانادایی در یک تیر ۲۱ هزار تومان و در ۳۱ تیر ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، قیمت لوبیای قرمز، لپه و لوبیاچیتی نیز در یک تیر ۲۳ هزار تومان و در ۳۱ تیر ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت نخود در ۳۱ تیر ۱۲ هزار تومان بوده است.

اخوان ادامه داد: در ۳۱ اردیبهشت نیز عدس کانادایی ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان، لوبیا قرمز ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان، لپه ۲۳ هزار تومان، لوبیاچیتی ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و نخود ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان بوده که از آن زمان تاکنون کمتر از ۵ درصد افزایش داشته است.

کارشناس مسئول اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خاطرنشان کرد: عدد احصا شده ۲/۲ تا ۲/۴ درصدی به دلیل نوسانات موجود در بازار است. در زمینه لوبیاچیتی نیز با وجود اینکه فرایند کارخانجات کمپوت و کنسرو ما در حال شروع شدن بوده و ثبت تقاضا بالا می‌رود، اما اثر چندانی نداشته و قیمت‌ها در مقایسه با ماه گذشته تغییر زیادی نکرده است.


اخوان گفت: اگر شهروندی با گران‌فروشی مواجه شود، می‌تواند به سامانه ۱۲۴ اعلام کند که پیگیری خواهد شد.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->