نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید
سرخط خبرها

تقویم زمانی سفارش و توزیع کتاب‌های درسی تغییر کرد

  • کد خبر: ۳۵۵۹۰
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
تقویم زمانی سفارش و توزیع کتاب‌های درسی تغییر کرد
سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، با توجه به شیوع بیماری همه گیر کویید ۱۹ و بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریورماه، از تغییر تقویم زمانی ثبت سفارش و توزیع کتاب های آموزشی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به شیوع بیماری کویید ۱۹ و همچنین تاکید وزیر آموزش و پرورش در این خصوص، از تغییر تقویم زمانی سفارش و توزیع کتاب های درسی به استان‌ها خبر داد. 

 

بر این اساس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، لزوم برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای شروع سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۱۵ شهریور ماه را از دلایل اصلاح تقویم زمانی سفارش و توزیع کتاب های بر شمرده است.

 

ثبت سفارش فردی و گروهی پایه‌های ورودی مقاطع تحصیلی نظیر آمادگی مقدماتی (پیش‌دبستانی استثنایی)، پایه های اول، هفتم و دهم دانش آموزان عادی و استثنایی که از ۸ تیرماه شروع شده تا ۲۰ مرداد ۹۹ ادامه می‌یابد.

 

همچنین درخصوص اصلاح سفارش کتاب‌های درسی سفارش‌داده‌شده در سامانه، افرادی که به دلیل تکرار پایه، تغییر رشته یا محل تحصیل یا زندگی نیاز به اصلاح سفارش کتاب‌های درسی سفارش دارند می‌توانند از ۴ مرداد ماه تا ۲ شهریور ماه درخصوص اصلاح کتاب‌های درسی خود اقدام کنند.

 

دانش‌آموزان میان‌پایه که در مهلت زمانی مقرر از ثبت سفارش کتاب‌های درسی جامانده‌اند، می‌توانند از ۱۱ تا ۲۰  مردادماه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی مراجعه و به صورت فردی یا گروهی اقدام به ثبت سفارش کتاب‌های درسی کنند.

 

توزیع کتاب‌های درسی تمامی دوره‌های تحصیلی از منطقه به مدرسه در بازه زمانی۲۰ مرداد تا ۱۴ شهریور ماه صورت خواهد گرفت.

 

در سال تحصیلی آینده تمام کتاب های درسی دوره‌های تحصیلی توسط مدارس میان دانش آموزان توزیع خواهد شد. بر اساس تقویم زمانی مقرر شده است توزیع کتاب های درسی دوره اول متوسطه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از ۲۵ مرداد ماه شروع و در سایر مقاطع تحصیلی اعم از عادی و استثنایی از ۱۰ شهریور ماه شروع و تا ۱۵ شهریور ماه به اتمام برسد. با توجه به فرصت باقی مانده، تمامی دانش آموزان در اسرع وقت نسبت به ثبت نام و ثبت سفارش کتاب درسی اقدام کنند تا کتاب درسی به موقع در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

 

تقویم زمانی سفارش و توزیع کتاب‌های درسی تغییر کرد

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->