سرخط خبرها

زمان مذاکره برای تمدید با بازیکنان استقلال مشخص شد.

  • کد خبر: ۳۶۲۹۰
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
زمان مذاکره برای تمدید با بازیکنان استقلال مشخص شد.
مدیران استقلال فعلا برنامه‌ای برای مذاکره با بازیکنان این تیم، جهت تمدید قراردادها ندارند و این موضوع را به بعد از پایان لیگ برتر موکول کرده‌اند.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، درحالی که گفته می‌شود باشگاه استقلال مذاکره برای تمدید قرارداد بازیکنان را آغاز کرده، اما از دل باشگاه استقلال خبر می‌رسد که هیچ مذاکره‌ای در روز‌های اخیر با بازیکنان به جهت تمدید قرارداد انجام نشده و تنها صحبت‌هایی که میان برخی بازیکنان استقلال و مسئولان انجام شده تنها به جهت دریافت باقی مانده حقوق بوده است.
 
مدیران باشگاه استقلال قصد دارند بعد از مشخص شدن نتایج این تیم در هفته‌های آتی به خصوص لیگ قهرمانان آسیا که از بیست وچهارم مرداد ماه دوباره شروع می‌شود، در راستای ساختن تیم جدید اقدام کنند. با توجه به اینکه وضعیت کادرفنی استقلال نیز برای فصل بعد مشخص نیست بعد از لیگ قهرمانان آسیا زمان مناسبی برای یارگیری خواهد بود واحتمالا تا آن زمان وضعیت ادامه همکاری با مجیدی هم روشن شده است، اما مشخص نیست که چرا برخی جریان‌ها مدام از آغاز پروسه تمدید قرارداد با بازیکنان استقلال خبر می‌دهند.
 
روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، علی کریمی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و محسن کریمی بازیکنانی هستند که قراردادشان در پایان لیگ نوزدهم با استقلال به اتمام خواهد رسید و قطعا برخی از این نام‌ها در لیست خروجی قرار دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->