ویدئو | حدادعادل: پیام رهبرانقلاب نشان از اشراف ایشان دارد دانلود مداحی ای غم شیرینت با صدای محسن محمدی‌پناه + صوت و فیلم ویدئو | مقتل خوانی ظهر عاشورا در حرم مطهر رضوی (۴ تیر ۱۴۰۵) ویدئو | برپایی نماز ظهر عاشورا در جوار مقتل رهبر شهید انقلاب اسلامی قطر از آغاز به کار فنی روی جزئیات توافق ایران و آمریکا خبرداد ویدئو| برگزاری نماز باشکوه ظهر روز عاشورا در مشهد مقدس (۴ تیر ۱۴۰۵) ویدئو | حال و هوای صحن انقلاب حرم مطهر رضوی در روز عاشورا ویدئو | یکصدوشانزدهمین شب حضور مردم مشهد در خیابان (۳ تیر ماه ۱۴۰۵) ویدئو | مراسم عزادارای و سینه‌زنی شب عاشورای حسینی در نقاط مختلف مشهد مقدس ویدئو| موزیک ویدئو آهنگ‌ «زخم آفتاب» محسن چاوشی منتشر شد ویدیو| آیین مشعل‌گردانی نجفی‌های مقیم مشهد در تاسوعای ۱۴۰۵ ویدئو| نوحه‌خوانی «مصطفی راغب» در هیئت آزادشهر یزد ویدئو| حس و حال عاشورا در حسینیه معلی محرم ۱۴۰۵ ویدئو | مراسم عزادارای و سینه‌زنی شب تاسوعای حسینی در سالن شهید بهشتی مشهد ویدئو| عزاداری مردم شهر سماوه عراق در روز تاسوعا با در دست داشتن تصویر رهبر شهید انقلاب ویدئو | حال‌وهوای تاسوعای حسینی در مشهد (۳ تیر ۱۴۰۵) ویدئو | هدیه‌ای خاص از عتبه عباسیه در برنامه حسینیه معلی ویدئو | روضه‌خوانی حاج محمود کریمی در شب تاسوعای سال ۱۴۰۳ در حضور رهبر شهید انقلاب ویدئو | سقف افزایش اجاره‌بها در کشور ۲۵ درصد تعیین شد ویدئو | نذر عباس | روایت مادر شهید مصطفی صدرزاده برای رهبر شهید انقلاب از شهادت فرزندش در ظهر تاسوعا
سرخط خبرها

سرقت گوشی در بلوار وکیل‌آباد مشهد، کنار پل هفت تیر + فیلم

لحظه قاپیدن گوشی توسط سارق موتورسوار در مشهد را مشاهده می‌کنید، خانمی که روی صندلی‌ نشسته و گوشی موبایلش را کنارش گذاشته طعمه سارقان موبایل شد.
  • کد خبر: ۳۸۹۲۵
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
  • ۱
تعداد بازدید : 1187
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Afshin
United States of America
۰۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
0
0
فقط قطع دست ..لطف کنید از شورته های عربستان خجالت بکشید..اونجا مغازه ها رو رها میکنن میرن نماز..اینجا موقع نماز
باید کفش ها رو زد زیر بغل واقعآ خجالت داره..یه عده میگن مردم عربستان سیر هستن ولی من میگم ترس از قطع شدن دست هست..اینقدر توصیه به مردم نکنین که فلان دزد گیر
رو استفاده کننین جای خلوت تردد نکنین..چند وقت دیگه
میان تو خانه ها گوشی رو زوری میگیرن میبرن..پلیس ها کلاشون پشم نداره چون قانون اسلامی قطع انگشتان از ترس
خارجی ها اجرا نمیشه چون اونها اعتراض میکنن..چرا اعتراض میکنن ؟چون نمیخوان امنیت توایران باشه.
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
Start Google Analytics Code <-- End Google Analytics Code -->