رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم
سرخط خبرها

افزایش حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری‌های کشور به تصویب رسید

  • کد خبر: ۴۰۷۱۱
  • ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
افزایش حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری‌های کشور به تصویب رسید
سخنگوی وزارت کشور از تصویب افزایش حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری‌های کشور در جلسه هیات وزیران به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور ارتقا وضعیت معیشتی کارکنان شهرداری‌ها را یکی از دغدغه‌های مهم وزیر کشور عنوان کرد و اظهارکرد: پیشنهاد افزایش حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها در سال‌های ۹۷ و ۹۸ به منظور رفع تبعیض موجود میان حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها با مدیران و کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و دارای شرایط مشابه با پیشنهاد وزارت کشور به سازمان اداری و استخدامی کشور ارایه شد.

 

وی در ادامه با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی فوق العاده جذب کارکنان شهرداری‌ها و افزایش فوق العاده جذب شهرداران براساس مصوبه ۲۷ بهمن ۹۸ هیات محترم وزیران، افزود: شکاف موجود در تعیین و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دستگاه‌های دولتی با شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها به دلیل ابلاغ بخشنامه ۳۰ بهمن ۹۸ سازمان برنامه و بودجه کشور و افزایش امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، به طرز قابل ملاحظه و تصاعدی افزایش یافت.

 

سخنگوی وزارت کشور تصریح کرد: باتوجه به مراتب فوق و به منظور کاهش تفاوت مذکور و در راستای ایجاد عدالت در نظام پرداخت کارکنان و نگهداری نیرو‌های متخصص در شهرداری‌ها با حمایت‌های رحمانی فضلی وزیر محترم کشور پیشنهاد مجدد حاوی افزایش حقوق و مزایای کارکنان شهرداری‌ها و شهرداران با محور‌های افزایش فوق العاده جذب ،  برقراری فوق العاده خاص  و  افزایش فوق العاده بدی آب و هوا، محرومیت از تسهیلات زندگی و محل خدمت  و  افزایش فوق العاده جذب کارکنان شهرداری تهران  از سوی وزارت کشور تدوین و به سازمان اداری و استخدامی کشور ارائه و در نهایت همزمان با هفته دولت در جلسه اخیر هیات وزیران تصویب شد.

 

سامانی یادآور شد: با تصویب افزایش حقوق و مزایای شهرداران و کارکنان شهرداری‌ها موجبات ارتقاء سطح معیشت و تأمین آتیه این عزیزان فراهم می‌شود.

منبع: اقتصادآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->