حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازار نوشت افزار مشهد همچنان کساد است

  • کد خبر: ۴۱۵۷۴
  • ۱۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
بازار نوشت افزار مشهد همچنان کساد است
رییس اتحادیه صنف کتاب، نوشت افزار و صحاف مشهد گفت: با وجود نزدیک شدن به ایام بازگشایی مدارس، بازار نوشت افزار و کتاب این شهر همچنان کساد است و صنوف یک دهم مشابه این زمان در سال گذشته را نیز فروش نکرده اند.
به گزارش شهرآرانیوز، سید جواد سیدعباسیان افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۰ درصد از صنوف زیر پوشش اتحادیه صنف کتاب و نوشت افزار مشهد معادل ۱۰۰ واحد به دلیل کسادی بازار، پروانه کسب خود را باطل کرده‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به این که مدارس و مهدکودک‌ها خود نسبت به توزیع کتاب درسی و حتی نوشت افزار و انجام منگنه کتاب‌ها اقدام کرده‌اند کسادی بازار صنوف کتاب و نوشت افزار مشهد چندین برابر شده است و بعد از مهرماه ابطال پروانه‌های کسب در این رسته به ۳۰ درصد هم خواهد رسید.

رییس اتحادیه صنف کتاب، نوشت افزار و صحاف مشهد گفت: در کنار این موضوع، عرضه نوشت افزار توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های وابسته به شهرداری و عدم برپایی نمایشگاه کتاب این صنف را ضعیف و ضعیف‌تر کرده است.

سیدعباسیان در مورد قیمت انواع کتاب و نوشت افزار نیز افزود: امسال نسبت بسان مدت مشابه سال قبل قیمت دفاتر و کاغذ تغییری نداشته، اما مجموعه نوشت افزار به صورت کلی ۴۰ تا ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته و در بین آن‌ها قیمت انواع مداد‌ها ۸۰ درصد گران شده است.

وی ادامه داد: ۹۰۰ واحد صنفی زیر پوشش این اتحادیه در مشهد جواز کسب دارند که پروانه ۱۰ درصد از این تعداد ابطال شده و ۱۵۰ پروانه جدید کسب نیز برای متقاضیان صادر شده است.
 
رییس اتحادیه صنف کتاب، نوشت افزار و صحاف مشهد گفت: از مجموع واحد‌های دارای پروانه کسب زیر پوشش اتحادیه صنف کتاب، نوشت افزار و صحاف، ۱۵۰ واحد کتابفروشی، ۵۰ واحد صحاف و ۷۰۰ واحد نوشت افزار هستند.
 
 
منبع:ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->