روایت تلخ مردی که به آخر خط رسید| طلاق زوج جوان بخاطر باجناق‌ اتوکشیده! اعلام نتایج آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران تا پایان هفته (۱۸ تیر ۱۴۰۳) مهار آتش سوزی در منطقه حفاظت شده دربادام شهرستان قوچان + فیلم (۱۸ تیر ۱۴۰۳) ابتلای ۱۴۶ نفر در کشور به تب دنگی (۱۸ تیر ۱۴۰۳) جیب‌بر‌های اتوبو‌س‌های مشهد به دام افتادند | اعتراف عروس و مادرشوهر به ۲۵ فقره سرقت (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی عامل مرگ پزشک جوان مشهدی نبود | دانشگاه علوم پزشکی تکذیب کرد پلمب ۳ واحد صنفی به‌علت به‌کارگیری اتباع در منطقه ثامن مشهد (۱۸ تیر ۱۴٠۳) پیش‌فروش بلیت اتوبوس برای ایام اربعین + جزئیات شناسایی ۹ مورد ابتلا به جذام در سال گذشته | چه کسانی در معرض خطر ابتلا هستند؟ توصیه‌های تغذیه‌ای طب ایرانی در فصل تابستان فعالیت ۶۰۰ آشپزخانه در طرح «اطعام و احسان حسینی(ع)» در خراسان‌رضوی تومور ۱۶ کیلویی از شکم یک بیمار در مشهد خارج شد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳) | ماندگاری هوای گرم در استان تا روز‌های پایانی هفته جاری توزیع رایگان شیر بین ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز ابتدایی در سال تحصیلی گذشته بازیگر قلابی دختر جنوبی را فریب داد و به افغانستان برد خوردن یک وعده ۱۴۰ گرمی سیب‌زمینی سرخ‌شده برابر با کشیدن ۲۵ نخ سیگار چند توصیه به مادرانی که در ماه محرم کودکان را به هیئت می‌برند
سرخط خبرها

آیا ایران واکسن کرونا را می خرد؟

  • کد خبر: ۴۱۸۲۳
  • ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
آیا ایران واکسن کرونا را می خرد؟
سخنگوی وزارت بهداشت درباره وضعیت تامین واکسن کرونا در کشور، گفت: اگر کشوری واکسن کرونا را تولید کند و آن واکسن مورد تایید سازمان جهانی بهداشت قرار گیرد، برای خرید آن اقدام می‌شود
به گزارش شهرآرانیوز، سخنگوی وزارت بهداشت درباره وضعیت تامین واکسن کرونا در کشور، گفت: اگر کشوری واکسن کرونا را تولید کند و آن واکسن مورد تایید سازمان جهانی بهداشت قرار گیرد، برای خرید آن اقدام می‌شود، اما واکسن‌هایی که در حال حاضر در مورد آن‌ها صحبت می‌شود، هنوز مورد تایید سازمان جهانی بهداشت قرار نگرفته‌اند.

دکتر سیما سادات لاری در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت خرید واکسن کرونا با توجه به دستور رییس جمهور در این باره، گفت: تاکنون هیچ واکسن موثری برای بیماری کووید_ ۱۹ در جهان ساخته نشده که مورد تایید سازمان جهانی بهداشت باشد.

وی افزود: واکسن‌هایی که در حال حاضر در مورد آن‌ها صحبت می‌شود، هنوز مورد تایید سازمان جهانی بهداشت قرار نگرفته‌اند. در نتیجه هنوز قیمت یا هزینه‌ای هم برای واکسنی که تولید و مورد تایید واقع نشده، تعیین نشده است.

لاری ادامه داد: در ایران نیز تلاش‌ها برای تولید واکسن کرونا در حال انجام است. در عین حال اگر کشوری واکسن کرونا را تولید کند و آن واکسن مورد تایید سازمان جهانی بهداشت قرار گیرد، بر اساس دستور ریاست جمهوری برای خرید آن اقدام می‌شود.

سخنگوی وزارت بهداشت تاکید کرد: در حال حاضر موثرترین اقدام در برابر کرونا، پیشگیری و رعایت فاصله گذاری و استفاده از ماسک است و این اصول در همه جهان تایید شده و انجام می‌شود.
 
ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->