اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم گره VAR به دست وزیر ورزش باز می‌شود؟ علی دایی در مراسم عروسی دختر سرمربی استقلال؟ ویدئو گل زلاتانی سردار آزمون برای الشباب در لیگ قهرمانان آسیا ویدئو گل سعید عزت اللهی برای الشباب به ال حسین رقابت تیموریان و مهدوی کیا در دبی قلعه نویی در مراسم ختم آفتابی می‌شود؟ احمدزاده و عالیشاه نظر گاریدو را جلب نکردند نتیجه بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| آبروداری پسران قرمز ویدئو خلاصه بازی تراکتور و الوکره(۲۸ شهریور ۱۴۰۳) ایوب به دنبال انتقال هموطنش به پرسپولیس پخش زنده بازی اینتر و منچسترسیتی (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و الوکره قطر (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال | یوزهای ایران جشن صعود می‌گیرند؟ پرسپولیس تختی را به شهر قدس ترجیح می دهد توصیه گاریدو به درویش: با ارونوف همین حالا تمدید کنید
سرخط خبرها

رایزنی استقلال برای استراماچونی با مجلس و سازمان بازرسی کل کشور

  • کد خبر: ۴۲۲۱۴
  • ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵
  • ۱
رایزنی استقلال برای استراماچونی با مجلس و سازمان بازرسی کل کشور
قانونی تصویب شده که اجازه نمی‌دهد مربیان خارجی به ایران بازگردند هرچند که این قانون به شدت با انتقاد کارشناسان فیفا هم مواجه شده و حتی ممکن است محرومیت‌هایی هم به همراه داشته باشد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، حضور استراماچونی، اما عمیقا از لحاظ مالی به سود فوتبال ایران است چراکه باشگاه استقلال به هرشکل باید دستمزد عقب افتاده این مربی را پرداخت کند و چه تصمیمی بهتر ازاینکه استراماچونی پول خود را در ازای کار در فوتبال ایران بگیرد.
 
باشگاه استقلال که هزینه‌های نیامدن استراماچونی را می‌داند به همین دلیل رایزنی با مجلس و سازمان بازرسی کل کشور را آغاز کرده و در حال رایزنی است تا فدارسیون فوتبال نیز درنهایت برای ماجرای استراماچونی استثنا قائل شده و اجازه دهد این مربی به ایران بازگردد.
 
تردیدی نیست اگر استراماچونی بازگردد به سود منافع ملی خواهد بود و درشرایطی که باشگاه‌ها نیز برای تامین هزینه‌های دلاری خود با مشکلاتی مواجه‌اند حضور استراماچونی اقدامی به صرفه و کاملا عاقلانه است که ظاهرا حضور این مربی در حال تسریع شدن است و بعد از لیگ قهرمانان آسیا شاهد حضور او در استقلال خواهیم بود.
 
به هردلیل اگر استرا نیاید ۲ مربی ایتالیایی، الکساندرنوری و محمود فکری به ترتیب مورد توجه باشگاه استقلال قرار خواهند گرفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ابراهیم عزتی
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۸
0
0
آقا وقتی آنتن آقای استراماچونی به نفع ملت ماست چرا نمارید .لطفا خواهشم از شما استرا رو برگردانید تشکر میکنم از آقای سعادتمند لطفا قول دادین استراماچونی رو برگردانید تورو به امام رضا قسم برگردانید وجلو ضرر به ملت و مردم ما رو تو این اوضاع کرونا بگیرید لطفا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->