ادامه واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی در خردادماه ۱۴۰۵

  • کد خبر: ۴۲۳۷۴۲
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۰۹:۲۹
  • ۱۵
ادامه واریز حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی در خردادماه ۱۴۰۵
تأمین اجتماعی با انتشار جدول زمان‌بندی پرداخت حقوق خردادماه بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعلام کرد که واریزی‌ها برای بیش از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از واجدین شرایط، از روز چهارشنبه ۲۷ خردادماه به صورت تدریجی و بر اساس حروف الفبا آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، از صبح امروز پرداخت حقوق خردادماه ۱۴۰۵ بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی به‌شرح ذیل می‌باشد:

در مرحله دوم، ۳۰ خردادماه، حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران با حروف ابتدای نام‌خانوادگی «ح» تا «ش» واریز خواهد شد.

در مرحله سوم، ۳۱ خردادماه، حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران با حروف ابتدای نام‌خانوادگی «ص» تا «ی» واریز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۲
ااااا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
1
لطفا یک درمیان ازاخرحروف به اول شروع کنیداز حرف یاء شروع وبه حرف ا ختم کنید باور کنیدساعتش دیراست برای مردم
ناشناس
Kuwait
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
0
1
حقوق بازنشستگان که حرف م اول فامیلی است. در صبح روز دوم ماه بعد واریز میشود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
1
1
ماکه حروف ز هستیم هنوزچیزی واریزنشده
ناشناس
Armenia
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
1
حقوق بازنشستگان کشوری را هنوز ندادید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
1
بابا چقدر دروع ما اول فامیلمون (س هست دیروز تا حالا ده بار رفتیم بانک نریختن حقوق مارا
سپهری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
1
با سلام ، طبق وعده شما قرار بود حرف س ، سی ام خرداد حقوق واریز بشه ، امروز سی ویکم خرداد هنوز حقوقم واریز نشد . لطفا بازنشستگان را سر کار نزارید لااقل برای خودتان احترام قائل بشید .
بازنشسته
France
۱۰:۱۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
1
3
تااین ساعت ۱۰ خبری ازواریزی نیست همیشه دیر واریز میکنن بیشتر وقتها یکم واریز میشه از ۲۲ ماه رسیده به ۳۱ یا یکم تغریبا ۹ روز استفاده سازمان شده بابت دیر کردنشون هم دیر کرد نمیدن ولی بانک‌ها یک روز دیر پرداخت میکنی سودشو میگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
5
این چجور حقوق دادن هست که همخوانی با احکام نداره اونی که حقوق بیشتر می‌گرفته ۲۰ تا ۳۰ میلیون اضافه شده اونی که کمتر میگیره کمتر اضافه شده بعد میاین میگین ۶۰ درصد به حداقل بگیرهااضافه شده بعد میگن عدالت برقراره ههههههه خدا ازتون نگذره که حق اولاد بازماندگان رو هم حذف کردید
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
10
چرامعوقات ماه فروردین واردیبهشت را نمیدهید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
0
0
لطفا ئ فکری به حال حقوق مستمری بگیر بکنید من ازمسئولان فقط یک درخواست دارم ایا می توانند دراین تورم یک ماه فقط یک ماه با۱۸ میلیون زندگی کنند من یک زن هستم بایک بچه مدرسه ای این حقوق با افزایش ۱۸ شده بگید من ائ پول روکجای زندگیم بزنم
علی محمد ق
United States of America
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
0
سلام تامین اجتماعی برای گرفتن حق بیمه حروف الفبا نداره ولی برای پول دادن تا مرز گرسنگی وفقر میبره یه هفته طول میکشه فکر کنم یه هفته هم برای پول درشت وامتیاز روسای بالا دستی روغن ورونق خوبی داره
محمداحمدی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۰۹:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
0
سلام شما مسعول محترم چرا کمک معشیت سال ۱۴۰۳ وحق تاهل سال ۱۴۰۴ کم کردیدکه از طریق سازمان باید پرداخت شود؟
واگر دولت کالا برگ میخواد اضافه کند یک چیز عمومی است وشما نبای مبالغ یاد شده راکسرکنید یعنی ۵۰درصد افزایش حقوق داشه ایم نه ۶۰ درصد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
1
یک تیر هست و ما چشم انتظار که حداقل همون حقوق ماه پیش و پایه واریز بشه که قسط ها پرداخت بشه. افزایش پیش کش
ف
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
1
خدا ازتون نگذره ک همه چی چند برابر شده شما هنوز حقوق مارو زیاد نکردین هیچ سر تاریخم پرداخت نمیکنید
تا کی باید صبر کنیم این کردم گناه دارن از خدا بترسید
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
0
0
یکم تیر ماه ساعت ۲ بعدازظهر هنوز حقوق بازنشسته پرداخت نشده شما فکرمیکنید بازنشسته پس انداز داره که اگر حقوقش را ندادند بتواند اجاره خانه بدهد.یا مخارج دیگه ،دریغ از حتی صدهزار تومان پس انداز.اینقدر شوک وارد نکنید.استرس خوب نیست خیلی ها چون دستشان خالی است بخاطر همین کار تامین اجتماعی سکته میکنه دست خودش نیست