آزادی به شروع لیگ نمی‌رسد؛ افتتاح ورزشگاه در اواسط شهریور

  • کد خبر: ۴۲۴۲۲۹
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۸:۰۵
آزادی به شروع لیگ نمی‌رسد؛ افتتاح ورزشگاه در اواسط شهریور
شهرآرانیوز - گروه ورزش: ورزشگاه آزادی طبق برنامه‌ریزی فعلی در هفته‌های ابتدایی فصل جدید لیگ برتر امکان میزبانی مسابقات را نخواهد داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال زمان آغاز فصل جدید لیگ برتر را ۱۶ مرداد اعلام کرده است، روند بازسازی ورزشگاه آزادی همچنان ادامه دارد و این مجموعه تا آغاز مسابقات آماده بهره‌برداری نخواهد بود.

براساس وعده مسئولان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، ورزشگاه آزادی در اواسط شهریورماه آماده استفاده خواهد شد. به این ترتیب، این ورزشگاه دست‌کم در دو تا سه هفته ابتدایی لیگ برتر نمی‌تواند میزبان دیدارهای فوتبال باشد.

آزادی که مهم‌ترین ورزشگاه فوتبال کشور محسوب می‌شود، در ماه‌های اخیر در حال گذراندن مراحل بازسازی و بهسازی بوده و باشگاه‌های تهرانی برای میزبانی مسابقات ابتدایی فصل جدید باید از ورزشگاه‌های جایگزین استفاده کنند.

با این شرایط، احتمالاً استقلال و پرسپولیس در هفته‌های نخست لیگ بیست‌وششم ناچار خواهند بود دیدارهای خانگی خود را خارج از ورزشگاه آزادی برگزار کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.