به گزارش شهرآرانیوز، یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی (چهارم تیرماه/۲۴ ژوئن) اعلام کرد این سفارت از بامداد امروز بار دیگر بازگشایی شده است.
این مقام آمریکایی به سی ان ان گفت: ارائه خدمات اضطراری به شهروندان آمریکایی بلافاصله از سر گرفته شده است و سایر خدمات کنسولی نیز بهتدریج آغاز خواهد شد.
مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا که در قالب سفر به سه کشور حوزه خلیج فارس در کویت حضور دارد، در مراسم برافراشته شدن پرچم آمریکا بر فراز سفارت این کشور شرکت کرد.
آمریکا اوایل ماه مارس فعالیت سفارت خود در کویت را متوقف کرده بود. سی ان ان افزود: تعطیلی کامل سفارت نشاندهنده ارزیابی واشنگتن از سطح بالای تهدیدهای امنیتی علیه کارکنان خود بود.
منبع: ایرنا