واکنش حزب الله به نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی

  • کد خبر: ۴۲۵۱۷۱
  • ۰۴ تير ۱۴۰۵ - ۱۰:۳۹
واکنش حزب الله به نقض آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی
حزب الله لبنان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش بس را نقض کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب ‌الله لبنان اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی برای دومین بار در کمتر از ۴۸ ساعت، شهروندان لبنانی را که برای سرکشی به محل سکونت خود در منطقه دوحه کفررمان رفته بودند، به‌ طور عمدی هدف قرار داده است.

حزب ‌الله تاکید کرد ارتش رژیم صهیونیستی این حمله را با این ادعا توجیه کرده که این شهروندان تهدیدی برای نیروهای اشغالگر آن محسوب می‌شدند.

بر اساس این بیانیه، این تجاوز ساعت ۱۶:۳۰ (چهارشنبه) با حمله موشکی یک پهپاد رژیم صهیونیستی انجام شد و در نتیجه آن دو شهروند غیرنظامی لبنانی که به‌ طور مستقیم هدف قرار گرفته بودند، به شهادت رسیدند.

حزب ‌الله بار دیگر تاکید کرد اقدام رژیم صهیونیستی نقض آشکار آتش‌بسی است که لبنان تاکنون به آن پایبند بوده است.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین اعلام کرد این تجاوزات و نقض‌های مکرر رژیم صهیونیستی را زیر نظر دارد و ثبت و رصد می‌کند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.