گروه ورزش|شهرآرانیوز، در تعطیلات گذشته و همزمان با ادامه تمرینات پرسپولیس پس از بازگشت خلیلی و حدادی از ترکیه، روند مذاکرات با دراگان اسکوچیچ سرعت بیشتری گرفت و ابتدا اینطور به نظر میرسید که تنها مانع باقی مانده بر سر راه توافق، جزئیات قرارداد دوساله است. با این حال در ادامه خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه این اختلاف نیز برطرف شده و احتمال حضور این مربی کروات در فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس افزایش یافته است.
همزمان نیز گمانه زنیها درباره جدایی اوسمار شدت گرفت؛ هرچند هیچ مقام رسمی در باشگاه این موضوع را تأیید نکرد. در همین فضا اوسمار با انتشار یک استوری معنادار با محتوای تأکید بر اصول حرفهای و اخلاقی، واکنش غیرمستقیمی به شرایط موجود نشان داد که از سوی برخی به عنوان گلایه از مدیریت باشگاه تعبیر شد.
اوسمار پیشتر اعلام کرده بود قرارداد سال دوم او به صورت خودکار تمدید شده، اما باشگاه پرسپولیس چنین ادعایی را نپذیرفته و همین مسئله به شکل گیری اختلاف نظر میان طرفین منجر شده است. با این وجود گفته میشد او تمایلی به شکایت ندارد و احتمال حل و فصل دوستانه موضوع وجود دارد.
با گذشت چند روز، اما فضای موجود تغییر کرد و گزارشهایی از نارضایتی بیشتر اوسمار از مدیران باشگاه منتشر شد. او اگرچه همچنان در تمرینات حضور داشت، اما گفته میشود رابطه طرفین دچار تنش شده است. در همین شرایط بحث طلب مالی او و دستیارانش نیز مطرح شد که مجموع آن حدود ۲۰۰ هزار دلار عنوان شده است.
همچنین در روزهای اخیر شایعاتی درباره پیشنهاد تراکتور تبریز به اوسمار مطرح شد که احتمال جابجایی مربیان بین دو باشگاه را تقویت کرد. در نهایت انتشار یک استوری دیگر از سوی اوسمار با عبارت tic tac days نیز به این گمانه زنیها دامن زد و برخی آن را هشداری به مدیران پرسپولیس تلقی کردند.
اکنون باید دید این اختلافات به توافق ختم میشود یا پروندهای جدید در فیفا برای پرسپولیس شکل خواهد گرفت.