توجیه وزیر خزانه‌داری آمریکا برای حمله به ایران

  • کد خبر: ۴۲۵۴۶۳
  • ۰۵ تير ۱۴۰۵ - ۲۳:۴۸
توجیه وزیر خزانه‌داری آمریکا برای حمله به ایران
«شهرآرانیوز - گروه سیاسی»، وزیر خزانه‌داری آمریکا روز جمعه بار دیگر در توجیه حمله آمریکا علیه ایران مدعی شد که ایران تنها ۲ هفته تا دستیابی به سلاح هسته‌ای فاصله داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، اسکات بسنت در سخنانی ادعا کرد: ما باید به ایران می‌رفتیم چراکه که اگر آنها می‌خواستند تنها ۲ هفته تا دستیابی به سلاح هسته‌ای فاصله داشتند.

مقامات ایرانی بار‌ها تاکید کرده‌اند که ایرانی‌ها دنبال دستیابی به تسلیحات هسته‌ای نیستند و چنین تسلیحاتی در دکترین دفاعی ایران جایگاهی ندارد.

پیشتر رضا نجفی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل و سایر سازمان‌های بین‌المللی در وین در سخنرانی در نشست شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گفته بود: ۲ تجاوز جنایتکارانه مشترک آمریکا و رژیم اسرائیل علیه ایران در سال‌های ۲۰۲۵ و ۲۰۲۶ و اهداف روشنی که برای این جنگ‌های غیرقانونی علنا اعلام کردند، یعنی نابودی ایران و تصاحب نفت و گاز آن، کاملا روشن کرد که همه ادعاهای‌شان مبنی بر اینکه ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است و همه ۲۵ سال راستی‌آزمایی و بررسی موضوع، انتشار گزارش‌ها و تصویب قطعنامه‌ها صرفا بهانه‌ای برای توجیه یک تهاجم مشترک برنامه‌ریزی شده بوده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.