دستور از بانک شهر رسید: قرارداد دو بازیکن پرسپولیس فسخ شود!

  • کد خبر: ۴۲۶۰۱۷
  • ۰۷ تير ۱۴۰۵ - ۱۸:۰۹
دستور از بانک شهر رسید: قرارداد دو بازیکن پرسپولیس فسخ شود!
بانک شهر خواهان پایان همکاری باشگاه پرسپولیس با دو بازیکن شده است.
بهمن نوری
خبرنگار بهمن نوری

به گزارش شهرآرانیوز، اگرچه لیست مازاد باشگاه پرسپولیس را اوسمار ویرا از مدت‌ها قبل آماده کرده و تحویل محسن خلیلی داده بود، اما رفتن این مربی برزیلی باعث شد همه چیز در این زمینه به دراگان اسکوچیچ سپرده شود. اما حذف ناباورانه پرسپولیس از تورنمنت سه جانبه که با باخت مفتضحانه این تیم مقابل چادرملو رقم خورد حسابی مدیران بانک شهر را عصبی کرده است.

در همین راستا با خبر شدیم بعد از این مسابقه از سوی مدیران بانک شهر برای حدادی پیغام آمده که در اولین فرصت قرارداد مرتضی پورعلی گنجی و امید عالیشاه فسخ شود. دو بازیکنی که تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس هستند و دستمزد سنگینی دارند. به این ترتیب که قرارداد این فصل مرتضی حدود ۸۰ میلیارد تومان است و عالیشاه هم قرارداد ۶۵ میلیاردی دارد. همین قرارداد‌ها باعث شده هر دو بازیکن هیچ تمایلی برای جدایی نداشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.