۱۱۱ نفر از حجاج به دلیل وخامت شرایط جسمی‌ به کشور بازگشتند مقطع کاردانی رشته «فوریت‌های پزشکی» حذف خواهد شد ارتباط گردشگری ایران با مالزی افزایش می‌یابد هشداری برای زمین؛ ۲۳ درصد از مساحت زمین دیگر قابل بهره برداری نیست دستگیری عامل قتل پاکبان مشهدی + عکس خمیردندان‌های غیرمجاز از سوی وزارت بهداشت معرفی شدند (۱۴ تیر ۱۴۰۳) دستگیری سارقان سفری در مشهد نیمی از فوتی‌ها در تصادفات مشهد، عابران پیاده هستند واریز ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان | متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان به چه معناست؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) کشف انبار داروهای غیرمجاز توسط پلیس مشهد پشه آئدس به رنگ و بوی تایر بسیار علاقه‌مند است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۴ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان سالاد سزار ۱۰۰ ساله شد | همه چیز در مورد یک سالاد پرطرفدار اهدای اعضای کودک مرگ مغزی در مشهد نجات‌بخش زندگی سه بیمار نیازمند‌به‌عضو شد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) گردشگری ایران از دریچه سیاستگذاری دولت چهاردهم؛ باید و نبایدها انفجار شدید در کارخانه تولید جنگ‌افزار آمریکا + فیلم معلمان مدارس غیردولتی تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار می‌گیرند مقدمه و بستر توانمندسازی کودکان کار باید فراهم شود | آمار و ارقام دقیقی از کودکان کار در ایران نداریم افزایش نسبی دما طی امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور (۱۴ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آخرین جزئیات از وضعیت دانش آموزان کرونایی لرستان

  • کد خبر: ۴۳۰۷۳
  • ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
آخرین جزئیات از وضعیت دانش آموزان کرونایی لرستان
معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: دانش‌آموزان مبتلا به کرونا در استان تحت درمان هستند و روند درمانی آن‌ها توسط آموزش و پرورش در حال پیگیری است.
به گزارش شهرآرانیوز، فرید بهرامی بیان کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مدارس استان از ورود دانش‌آموزان مبتلا به مدارس جلوگیری می‌شود و هیچ دانش‌آموز مبتلا اجازه ورود به مدارس را ندارد.

وی با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان مبتلا به کرونا در شهرستان سلسله در محیط مدرسه به کرونا مبتلا نشده‌اند، اظهار کرد: ۲۱ دانش‌آموز قبل از بازگشایی مدارس در این شهرستان به بیماری کرونا مبتلا شده بودند که ۱۸ دانش‌آموز نیز در روز‌های ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه به این بیماری مبتلا شدند.

وی ادامه داد: با توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، هیچ‌کدام از این دانش‌آموزان در مدارس حاضر نشده بودند و فقط یک نفر از این دانش‌آموزان روز ۲۳ شهریور ماه جاری برای دریافت کتاب به مدرسه مراجعه کرده بود.

بهرامی اظهار کرد: تاکنون هیچ‌گونه گزارشی مبنی بر ابتلای دانش آموزان به کرونا در محیط مدرسه در استان گزارش نشده است، اما سلامت و روند درمان افراد مبتلا توسط دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش استان در حال پیگیری است.

به گفته وی تاکنون ۷۶۶ مدرسه استان توسط بازرسان دانشگاه علوم پزشکی استان بازرسی شده است و ۶۴ درصد مدارس استان با توجه به پروتکل‌های بهداشتی مورد نیاز شرایط بازگشایی حضوری را داشته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه اجباری به حضور دانش‌آموزان در مدارس نیست، افزود: سلامت دانش‌آموزان اولویت آموزش و پرورش استان است و بر امر آموزش ارجحیت دارد.

معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان گفت: با هماهنگی فرمانداری شهرستان‌های سلسله و دلفان مدارس این شهرستان‌ها تعطیل شده و بصورت غیرحضوری امر آموزش دانش‌آموزان را دنبال می‌کنند.

۳۶۰ هزار دانش‌آموز در پنج هزار و ۳۰۰ مدرسه لرستان تحصیل می‌کنند.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->