آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تساوی شهرخودرو و الشباب در نیمه نخست

  • کد خبر: ۴۳۴۶۶
  • ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
تساوی شهرخودرو و الشباب در نیمه نخست
دو تیم فوتبال شهرخودرو ایران و شباب الاهلی امارات در نیمه نخست به تساوی بدون گل رضایت دادند.
به گزارش شهرآرانیوز، دو تیم فوتبال شهرخودرو ایران و شباب الاهلی امارات در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بر خلاف بازی قبلی، شهرخودرو با شروع بازی توپ و میدان را در اختیار گرفت، اما نتوانست در ۱۰ دقیقه ابتدایی موقعیتی را روی دروازه حریف ایجاد کند. اشتباه‌های متعدد هافبک‌های دو تیم مانع رسیدن توپ به مهاجمان و ایجاد موقعیت می‌شد.

در ادامه نماینده امارات سعی در نزدیک شدن به دروازه کیا داشت، اما خط حمله این تیم قدرت کافی برای خطرآفرینی نداشت.

اولین فرصت بازی روی اشتباه علی نعمتی در دقیقه ۲۳ رخ داد. اشتباه نعمتی در پاس به عقب، باعث شد تا حمادی صاحب توپ شود، اما این بازیکن بعد از دریبل زدن کیا، توپ را به بیرون زد.

دو دقیقه بعد حمادی فرصت داشت تا دروازه نماینده ایران را باز کند، اما باز هم شوت این بازیکن به تور کنار دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در ادامه این شهرخودرو بود که مالکیت توپ را در دست گرفت، اما نتوانست موقعیتی ایجاد کند و این نیمه با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

ترکیب شهرخودرو: محمدجواد کیا، علی نعمتی، فرشاد فرجی، اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان، حسن جعفری، علی طاهران، محمدرضا خلعتبری، محمد فرامرزی و روح‌الله سیف‌اللهی.

ترکیب شباب الاهلی: ماجد ناصر، محمد مرزوق، ولید عباس، عزیزجان گانیف، سالم الحمادی، عبدالعزیز حسین، احمد خلیل، یوسف جابر، محمد الهاشمی، عید خمیس و ماجد حسن.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->