روند پرداخت یک‌میلیون تومان به بازنشستگان در قالب همسان‌سازی حقوق فعلا ادامه دارد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) خودرو‌های توقیفی از شنبه (۱۴ مهر ۱۴۰۳) آزاد خواهند شد + فیلم نماینده مجلس: مطالبات فرهنگیان بازنشسته سریعاً پرداخت شود اقدامات مرکز کنترل ترافیک شهرداری مشهد در آغاز سال تحصیلی  در نیمه دوم سال نگذارید ویتامین D خونتان کم شود ترافیک نیمه‌سنگین در بلوار سجاد، میدان شریعتی و معابر منتهی به حرم امام‌رضا(ع) (۱۰ مهر ۱۴۰۳) موبایل و تبلت را نامحدود دست بچه ندهید | شیوع اختلال نزدیک بینی در کودکان ایرانی اعمال‌قانون ۲۱۱۳ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۵ خودروی متخلف توقیف شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان؛ فرمانده سپاه بنت و رئیس شورای این شهر ترور شدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + تصاویر شهدا پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳) | مشهد گرم می‌شود آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان المپیادی برای ورود به بازار کار | دادن پاسخ اشتباه به یک سؤال در المپیاد‌های جهانی، مدال طلا را به نقره تبدیل می‌کند سهم سالمندان تحت پوشش بهزیستی کشور از دریافت خدمات این سازمان چقدر است؟ جامعه سالم، در گرو سلامت دانش‌آموزان است تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) حفظ و ارتقای سلامت سالمندان در کلیه ابعاد باید در اولویت قرار گیرد آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد: سرویس مدرسه به ۹۵‌‌درصد از متقاضیان تخصیص یافت اقدامات زیبایی بر روی دندان، باید محتاطانه و با مشاوره دندانپزشکی انجام شود جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند خراسان‌رضوی در طراز اول کیفیت و گستره خدمات مدارس استثنایی
سرخط خبرها

مرزهای ایران و عراق برای چه کسانی باز است؟

  • کد خبر: ۴۳۵۱۷
  • ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
  • ۲
مرزهای ایران و عراق برای چه کسانی باز است؟
مرزهای ایران و عراق از جمله مرز شلمچه در اربعین امسال به روی مسافران و زائرین بسته است، اما عراق طی اطلاعیه ای اعلام کرده است برخی از افراد امکان سفر به این کشور از طریق مرزهای ایران را دارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مرزهای ایران و عراق از جمله مرز شلمچه در اربعین امسال به روی مسافران و زائرین بسته است، اما عراق طی اطلاعیه ای اعلام کرده است برخی از افراد امکان سفر به این کشور از طریق مرزهای ایران را دارند.

اداره نظارت بر گذرگاه‌های مرزی در عراق طی اعلامیه ای اعلام کرد که مرز‌های این کشور همچنان به دلیل شیوع ویروس کرونا بر روی زائران اربعینی بسته است.

این هیأت طی بیانیه‌ای در واکنش به ویدیویی که در آن برخی از افراد تلاش دارند از گذرگاه‌های مرزی مشترک بین ایران و عراق وارد این کشور شوند، گفت که این هیأت همچنان کاملا به مقررات کمیته عالی بهداشت و سلامت در ارتباط با بستن مرز‌ها در برابر همه زوار اربعینی ملزم است.

در این بیانیه آمده است: «اصول و دستورالعمل‌های اعلام شده، بر خروج عراقی‌هایی که به عنوان دانشجو در دانشگاه‌های ایران حضور دارند و یا بیماران عراقی (بیماران سرطانی، معلولین و کسانی که دارای فشار خون بالا هستند و نمی‌توانند از طریق هوایی سفر کنند)، تأکید دارد. ولی سایر گذرگاه‌های ما به کلی بسته است».

به گزارش شبکه سومریه، این اداره همچنین از اتخاذ تدابیر پیشگیرانه امنیتی برای ممانعت از هرگونه نقض همکاری، هماهنگی مشترک این اداره با فرماندهی عملیات مشترک عراق خبر داد و خواستار پیگیری اخبار و اطلاعات صحیح از منابع رسمی عراق شد.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
2
تروخدا مرز شلمچه باز کنید حداقل تا بصره رفت آمد محدود بزارید این بیماری با ماست ما خودمون مراقب هستیم تا کی میخواد مرز بسته باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
1
حداقل مرز باز کنید تا بصره کرونا با ما هست خودمون رعایت میکنیم
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->