برگزاری مراسم گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آرامگاه فردوسی انتشار فراخوان رویداد ایده‌پردازی فعالیت‌های تبلیغی، دینی در کانون‌های جمعیتی «در فضای شهر» «ابوالفضل پورعرب» ویلچرنشین شد! + عکس محسن تنابنده و سیروس مقدم در پشت صحنه «پایتخت ۷» + عکس دو نکوداشت و یک رونمایی به بهانه روز شعر در تالار فردوسی مشهد ماجرای استاد شهریار و نقد‌هایی که بر سریال کمال تبریزی وارد شد «فرانسیس فورد کاپولا» فیلم جدیدش را می‌سازد نامزد‌های نهایی جایزه ادبی «بوکر» معرفی شدند رونمایی از مستند «حبیب آقا» همزمان با هفته دفاع مقدس علیرضا خمسه: سفارشی‌کارکردن، نوستالژی‌شدن فیلم‌ها و سریال‌ها را از بین می‌برد مجید پُتکی در مسابقه پلیسی «سرنخ» مصطفی مستور: دانشی که از تفکرکردن به دست می‌آید، ارزشمند است ساخت سینما در مجتمع‌های تجاری مشهد؛ فرصتی برای سودآوری یا ارتقای فرهنگی؟ دل با امید وصل به جان خواست درد عشق* به نان و نوا رسیدن از کنار کتاب فارسی پیکر صدرالدین حجازی در خاک آرام گرفت + تصاویر فیلم های برگزیده فنلاند و ایسلند در راه اسکار ۲۰۲۵ ساخت فصل پنجم «امیلی در پاریس»
سرخط خبرها

فراهم‌شدن امکان سفارش و تحویل نسخه دیجیتال از کتابخانه ملی

  • کد خبر: ۴۴۹۲۸
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
فراهم‌شدن امکان سفارش و تحویل نسخه دیجیتال از کتابخانه ملی
سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ضرورت ارائه خدمات به افراد متقاضی که شرایط حضور در کتابخانه را ندارند،‌ امکان سفارش و تحویل نسخه دیجیتال کتاب‌ها را فراهم کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز - رضا شهرابی، مدیرکل اطلاع‌رسانی این سازمان در توضیح جزئیات چگونگی استفاده از سفارش و دریافت نسخه دیجیتال منابع کتابی گفت: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا تمهیدات جدیدی را برای ارائه خدمات بهینه به اعضای کتابخانه ملی فراهم کرده است.

او ادامه داد: متقاضیان می‌توانند از طریق ارسال ایمیل به نشانی requestinfo@nlai.ir تقاضای تصاویر دیجیتال‌شده منابع مورد نیاز خود را اعلام کنند.

 

مدیرکل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران همچنین تاکید کرد: در صورت موجود بودن منابع و در راستای حفظ مالکیت معنوی آثار، فقط تا سقف ۲۵ درصد از منبع نسخه دیجیتال‌شده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

 

شهرابی گفت: پس از ثبت درخواست طی سه روز کاری به تامین منابع درخواستی متقاضیان رسیدگی می‌شود و کارشناسان مرجع اداره کل اطلاع‌رسانی کتابخانه ملی ایران پس از تهیه نسخه دیجیتال منبع مورد نیاز تقاضا، فایل موردنظر را برای کاربران کتابخانه ملی ارسال می‌کنند.

 

مدیرکل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در پایان اظهار کرد: حدود یک هفته از اجرای این طرح می‌گذرد و تاکنون بیش از ۴۰ درخواست از سوی کاربران کتابخانه ملی ایران برای دریافت منابع دیجیتال‌سازی‌شده دریافت کرده‌ایم.

 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->