نخستین دوره جایزه ادبی داستان کوتاه هشت برگزار می‌شود+فیلم روز هفتم جشنواره کن ۲۰۲۵ | جدول ستاره‌های منتقدان اسکرین دیلی ویژه‌برنامه‌های رادیو برای اولین سالروز شهادت شهدای خدمت + زمان و شبکه پخش جایزه جشنواره فیلم کن ۲۰۲۵ برای نیکول کیدمن حسن پورشیرازی بوقچی تلویزیون شد فیلم‌سازان در جشنواره فضای باز می‌توانند از محیط‌زیست وام بگیرند نمایشگاه کتاب تهران تا اول خرداد ۱۴۰۴ فعال است رسیدگی به پرونده ایرنا و انصاف‌نیوز در دادگاه مطبوعات سریال جزرومد در شبکه نمایش خانگی عباس غزالی با سریال خاطره انگیز وضعیت سفید روی آنتن + زمان پخش دبیر جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان کیست تقدیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی از فیلم موسی کلیم الله | آغاز اکران سیار موسی کلیم‌الله بازگشت «بچه‌مرشد» با فصل دوم | نوید در مسیر نجات زبان فارسی «ایده» موجب برتری هنرمند بر هوش مصنوعی می‌شود اگر بیهقی کارشناس دیتابیس دربار مسعود غزنوی بود برگزاری نشست «از حماسه‌های فردوسی تا ترانه‌های خیام» در دانشگاه سجاد مشهد | ادبیات، بستری برای اندیشه ورزی انتشار جدول اجرا‌ها و پوستر جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
سرخط خبرها

عصبانیت «مهراب قاسم خانی» وسط فوتبال و قصه تکراری پیام‌های بازرگانی+ تصاویر

  • کد خبر: ۴۵۲۹۷
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
عصبانیت «مهراب قاسم خانی» وسط فوتبال و قصه تکراری پیام‌های بازرگانی+ تصاویر
مهراب قاسم خانی با انتشار مطالبی در صفحه اینستاگرام خود، از پیام‌های بازرگانی که وسط فوتبال پخش می‌شوند انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهراب قاسم خانی با انتشار مطالبی در صفحه اینستاگرام خود، از پخش پیام‌های بازرگانی وسط فوتبال انتقاد کرد.

 

 

عصبانیت «مهراب قاسم خانی» از پخش پیام‌های بازرگانی وسط فوتبال

 

این نویسنده سریال‌های تلویزیونی در مطالبی که استوری کرده نوشته است: «واقعا چرا همه آواز می‌خونن؟ کجای دنیا همه اینقدر آواز می‌خونن توی تیزرای تبلیغاتی؟ اصلا این موسیقی‌ها رو بر اساس سلیقه کی می‌سازن؟»

او در بخشی دیگر از مطلب خود انتقاد جدی به ساخت این تیزهای تبلیغاتی کرده و نوشته است دوست دارد در جلسات ساخت این تیزها حضور یابد تا ببیند چه ایده‌هایی بین سازندگان  آن‌ها رد و بدل می‌شود.

 

 

عصبانیت «مهراب قاسم خانی» از پخش پیام‌های بازرگانی وسط فوتبال

 

نقد مهراب قاسم خانی بیشتر از زمان پخش آگهی‌های بازرگانی، شیوه ساخت آن‌هاست. موضوعی که بیشتر مردم هنگام تماشای این پیام‌ها در تلویزیون در ذهنشان زنده می‌شود، زرق و برق فراوان این آگهی‌های بازرگانی است که به نظر آن‌ها  خیلی با زندگی در شرایط اقتصادی کنونی هم‌خوانی ندارد. 

 


بیشتر بخوانید:

سرقت گوشی دختر مهراب قاسم‌خانی با قمه + عکس

 


 

وجود یک دختر بچه زیبا یا موهای بلند و لباس‌های جذاب یا وجود یک پسربچه موفرفری بانمک جزو جدایی ناپذیر تیزهای تبلیغاتی شده است. یا همان‌طور که مهراب قاسم‌خوانی در مطلب خود منتشر کرده است،‌ «یه خونه سفید » که آن هم لوکیشن همیشگی پیام‌های بازرگانی است و قصد دارد یک خانواده شاد و خوشبخت را به نمایش بگذارد.

 

عصبانیت «مهراب قاسم خانی» از پخش پیام‌های بازرگانی وسط فوتبال+(تصاویر)

 

 «منوچهر اکبرلو »منتقد سینما و تلویزیون که زمانی هم در ساخت تیزرهای تبلیغاتی فعالیت داشته است سال گذشته، در گفتگویی با خبرگزاری «مهر» از زاویه‌ای دیگر هم به این موضوع پرداخته بود. او  درباره رعایت نشدن برخی اصول تبلیغاتی برای کودکان در صداوسیما گفته بود: زمانی آیین نامه‌های داخلی تبلیغات در تلویزیون کاربرد داشت و براساس آن عمل می‌شد اما متاسفانه حدود یک دهه است که مسائل اقتصادی و درامدزایی به شدت همه سیاست‌گذاری‌های تلویزیون را تحت شعاع قرار داده است از جمله اصل مهم و ساده‌ای که در استانداردهای جهانی هم وجود دارد و شما نمی‌بینید که به طور مثال کودکی به تنهایی کالایی را خریداری کند و یا با شخص غریبه حرف بزند و یا حتی از کسی به رایگان کالایی را دریافت کند.

 

به نظر او بسیاری از تعرض‌ها و سوء استفاده‌ها از در نظر نگرفتن همین آموزش‌ها برای کودکان صورت می‌گیرد؛ آموزش‌هایی که در خانواده و مدرسه به کودک ارائه می‌شود اما در تلویزیون و با تبلیغات نقض می‌شود.

شاید از نظر مخاطبان استوری مهراب قاسم‌خانی نشان دهنده ناراحتی او از زمان پخش پیام‌های بازرگانی یعنی وسط فوتبال باشد اما به نظر می‌رسد مسئله اصلی که سبب می‌شود مخاطبان تلویزیون از این پخش این پیام‌ها لذت نبرند نوع ساخت و پرداخت و محتوای پیام‌های بازرگانی است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->