نمایش فیلم‌های جشنواره «سینما حقیقت» در خراسان رضوی آغاز شد بیش از ۱۰ میلیون ایرانی در پاییز ۱۴۰۳ به سینما رفتند | زودپز همچنان در صدر! رونمایی از نخستین تیزر انیمیشن «ساعت جادویی» + فیلم خیز هنرمندان مشهدی‌ برای ساخت ۶ مجموعه تلویزیونی ۲۹ مجموعه سینمایی، میزبان چهل و سومین جشنواره فیلم فجر داستان‌های کهن را با ابزارهای نو تعریف کنیم کیانوش عیاری و منوچهر محمدی پروانه ساخت گرفتند سریال سرزمین مادری با کیفیت 4K-HDR روی آنتن تلویزیون+ زمان پخش اولیویا هاسی، ستاره فیلم‌های رومئو و ژولیت و کریسمس سیاه درگذشت آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۸ دی ۱۴۰۳) «خیام‌خوانی» پرواز همای و گروه بوشهری «لیان» در تبریز + فیلم آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر در مشهد طی هفته گذشته (۸ دی ۱۴۰۳) زمان پخش فصل سوم بازی مرکب مشخص شد + خلاصه داستان فیلم کوتاه کُر در راه جشنواره فیلم سولوتورن مجید صالحی با «تاکسیدرمی» در راه فجر چهل و سوم + عکس خون‌آشامی‌ها در رأس گیشه آمریکای شمالی انیمیشن داستان اسباب بازی ۵، در راه سینما
سرخط خبرها

عصبانیت «مهراب قاسم خانی» وسط فوتبال و قصه تکراری پیام‌های بازرگانی+ تصاویر

  • کد خبر: ۴۵۲۹۷
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
عصبانیت «مهراب قاسم خانی» وسط فوتبال و قصه تکراری پیام‌های بازرگانی+ تصاویر
مهراب قاسم خانی با انتشار مطالبی در صفحه اینستاگرام خود، از پیام‌های بازرگانی که وسط فوتبال پخش می‌شوند انتقاد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهراب قاسم خانی با انتشار مطالبی در صفحه اینستاگرام خود، از پخش پیام‌های بازرگانی وسط فوتبال انتقاد کرد.

 

 

عصبانیت «مهراب قاسم خانی» از پخش پیام‌های بازرگانی وسط فوتبال

 

این نویسنده سریال‌های تلویزیونی در مطالبی که استوری کرده نوشته است: «واقعا چرا همه آواز می‌خونن؟ کجای دنیا همه اینقدر آواز می‌خونن توی تیزرای تبلیغاتی؟ اصلا این موسیقی‌ها رو بر اساس سلیقه کی می‌سازن؟»

او در بخشی دیگر از مطلب خود انتقاد جدی به ساخت این تیزهای تبلیغاتی کرده و نوشته است دوست دارد در جلسات ساخت این تیزها حضور یابد تا ببیند چه ایده‌هایی بین سازندگان  آن‌ها رد و بدل می‌شود.

 

 

عصبانیت «مهراب قاسم خانی» از پخش پیام‌های بازرگانی وسط فوتبال

 

نقد مهراب قاسم خانی بیشتر از زمان پخش آگهی‌های بازرگانی، شیوه ساخت آن‌هاست. موضوعی که بیشتر مردم هنگام تماشای این پیام‌ها در تلویزیون در ذهنشان زنده می‌شود، زرق و برق فراوان این آگهی‌های بازرگانی است که به نظر آن‌ها  خیلی با زندگی در شرایط اقتصادی کنونی هم‌خوانی ندارد. 

 


بیشتر بخوانید:

سرقت گوشی دختر مهراب قاسم‌خانی با قمه + عکس

 


 

وجود یک دختر بچه زیبا یا موهای بلند و لباس‌های جذاب یا وجود یک پسربچه موفرفری بانمک جزو جدایی ناپذیر تیزهای تبلیغاتی شده است. یا همان‌طور که مهراب قاسم‌خوانی در مطلب خود منتشر کرده است،‌ «یه خونه سفید » که آن هم لوکیشن همیشگی پیام‌های بازرگانی است و قصد دارد یک خانواده شاد و خوشبخت را به نمایش بگذارد.

 

عصبانیت «مهراب قاسم خانی» از پخش پیام‌های بازرگانی وسط فوتبال+(تصاویر)

 

 «منوچهر اکبرلو »منتقد سینما و تلویزیون که زمانی هم در ساخت تیزرهای تبلیغاتی فعالیت داشته است سال گذشته، در گفتگویی با خبرگزاری «مهر» از زاویه‌ای دیگر هم به این موضوع پرداخته بود. او  درباره رعایت نشدن برخی اصول تبلیغاتی برای کودکان در صداوسیما گفته بود: زمانی آیین نامه‌های داخلی تبلیغات در تلویزیون کاربرد داشت و براساس آن عمل می‌شد اما متاسفانه حدود یک دهه است که مسائل اقتصادی و درامدزایی به شدت همه سیاست‌گذاری‌های تلویزیون را تحت شعاع قرار داده است از جمله اصل مهم و ساده‌ای که در استانداردهای جهانی هم وجود دارد و شما نمی‌بینید که به طور مثال کودکی به تنهایی کالایی را خریداری کند و یا با شخص غریبه حرف بزند و یا حتی از کسی به رایگان کالایی را دریافت کند.

 

به نظر او بسیاری از تعرض‌ها و سوء استفاده‌ها از در نظر نگرفتن همین آموزش‌ها برای کودکان صورت می‌گیرد؛ آموزش‌هایی که در خانواده و مدرسه به کودک ارائه می‌شود اما در تلویزیون و با تبلیغات نقض می‌شود.

شاید از نظر مخاطبان استوری مهراب قاسم‌خانی نشان دهنده ناراحتی او از زمان پخش پیام‌های بازرگانی یعنی وسط فوتبال باشد اما به نظر می‌رسد مسئله اصلی که سبب می‌شود مخاطبان تلویزیون از این پخش این پیام‌ها لذت نبرند نوع ساخت و پرداخت و محتوای پیام‌های بازرگانی است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->