شرایط فروش ایران خودرو ویژه مادران اعلام شد + جدول (۱۱ مهر ۱۴۰۳) ۱۰ میلیون نفر در ۶ هزار واحد مسکونی ناپایدار در کشور سکونت دارند ظرفیت قطار‌های مسافری برای امروز و فردا افزایش می‌یابد ترخیص کالا منوط به ثبت سفارش قبل از وصول خواهد شد اتباع، اهرم فشار بر بازار اجاره‌بهای ایران معافیت شرکت‌هایی با سود ١٠ هزار میلیارد تومانی از مالیات مسافران در پی لغو پروازها، چگونه پول بلیت خود را پس بگیرند؟ سامانه خودنویس سوادگری در معاملات مسکن را کاهش می‌دهد؟ ترخیص ۲۲ هزار خودرو وارداتی در نیمه نخست سال ۱۴۰۳ خبر مهم برای خریداران و فروشندگان طلا | شرایط جدید فروش طلا اعلام شد واکنش منفی بورس به وعده صادق ۲ | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۱ مهر ۱۴۰۳) همتی: تمرکز سازمان امور مالیاتی بر دانه‌درشت‌ها باشد چگونه و از کجا لپ‌تاپ خوب و ارزان‌قیمت بخریم؟ بررسی قیمت موبایل‌های شیائومی از ۵ میلیون تا ۷۳ میلیون تومان (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | دست کوتاه مردم از طلای گرمی ۴ میلیون تومان قیمت خودرو‌های خارجی رشد کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) شوک موقت بازار ارز بعد از عملیات وعده صادق ۲ | کارشناسان اقتصادی: افزایش قیمت ارز موقت و زودگذر است واکنش بازار خودرو‌های داخلی به پاسخ موشکی ایران به اسرائیل چه بود؟ (۱۱ مهر ۱۴۰۳) آیا قیمت بنزین افزایش می‌یابد؟ + ویدئو | حل مسئله ناترازی انرژی مستلزم گذشت زمان است بیش از ۴ میلیون کنتور هوشمند برق در کشور نصب شده است | ۲ درصد از مشترکان خیلی بدمصرف هستند قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال یک روز پس از حمله موشکی ایران به اسرائیل چه تغییری کرد؟ (۱۱ مهر ۱۴۰۳) تورم چندباره در سال، افزایش دستمزد سالانه را در خود ذوب می‌کند اختلال یا نگرانی در تأمین و عرضه بنزین وجود ندارد شلوغ‌شدن پمپ‌بنزین‌ها عادی است | سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت: سوخت به اندازه کافی موجود است و نگرانی نداریم سقوط آزاد بیت‌کوین بعد از عملیات موشکی ایران | آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان (۱۱ مهر ۱۴۰۳) ۵۳ درصد ظرفیت سد‌ها خالی است
سرخط خبرها

معرفی مرسدس بنز GLB با تیونینگ برابوس

  • کد خبر: ۴۵۵۲۲
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
معرفی مرسدس بنز GLB با تیونینگ برابوس
برابوس نسخه‌ی ارتقایافته‌ی کراس‌اور مرسدس بنز GLB را رونمایی کرد که قدرت و گشتاور خروجی آن با تنظیم ECU، به ۲۶۷ اسب‌بخار و ۴۳۰ نیوتن‌متر می‌رسد.
به گزارش شهرآرانیوز،برابوس نسخه‌ی ارتقایافته‌ی کراس‌اور مرسدس بنز GLB را رونمایی کرد که قدرت و گشتاور خروجی آن با تنظیم ECU، به ۲۶۷ اسب‌بخار و ۴۳۰ نیوتن‌متر می‌رسد.

شرکت تیونینگ برابوس به‌دلیل افزودن برخی قطعات و تجهیزات افترمارکت واقعا عجیب به خودرو‌های مرسدس بنز شهرت دارد. تنها در سال جاری، نسخه‌های ارتقایافته‌ی مرسدس بنز GLE، GLS و کلاس G را از تیونر آلمانی شاهد بوده‌ایم. هم‌اکنون، کراس‌اور مرسدس بنز GLB نیز از همان بسته‌ی ارتقای برابوس بهره‌مند می‌شود؛ اگرچه در اینجا کمی ظریف‌تر شده است.
 
معرفی مرسدس بنز GLB با تیونینگ برابوس
دریچه‌های بادخور جدید در پایین و اسپویلر دوتکه بخش جلو این خودرو را می‌آرایند؛ اما این دو افزونه فقط با سپر AMG-Line سازگار هستند. در همین حال، لوگو بزرگ B برابوس جایگزین نشان ستاره‌ی سه‌پر مرسدس بنز در جلوپنجره می‌شود و دو نوار روشنایی LED در سقف ظاهر خشن‌تری به GLB می‌دهد که یادآور مدل بزرگ‌تر کلاس G است.

تنها تغییراتی که در قسمت عقب درخورتوجه به‌نظر می‌رسد، اسپویلر عقب در انتهای سقف است که ازنظر بصری، با سپرجلو ارتقایافته و خروجی‌های اگزوز چهارگانه کرومی مشکی‌رنگ هماهنگی دارد. قطر این لوله‌های اگزوز جدید ۳/۵ اینچی است و صدای خروجی پیشرانه‌ی GLB را کمی قدرتمندتر و خشن‌تر می‌کند.
 
معرفی مرسدس بنز GLB با تیونینگ برابوس
رینگ‌های ۱۰ پره سفارشی برابوس در اندازه‌های ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ اینچی موجود هستند و روی لاستیک‌های کانتیننتال یا پیرلی یا یوکوهاما پیچیده شده اند. در داخل کابین نیز، کف‌پوش‌های جدید، پدال‌های آلومینیومی، پادری‌های نورانی و حتی کف‌پوش صندوق عقب با برند برابوس وجود دارد.
 
معرفی مرسدس بنز GLB با تیونینگ برابوس
بزرگ‌ترین تغییراتی که برابوس ایجاد کرده، در زیر کاپوت قرار دارد. برابوس به‌لطف استفاده از ECU ریمپ‌شده، مرسدس بنز GLB حدود ۴۶ اسب‌بخار قدرت و ۸۰ نیوتن‌متر گشتاور اضافی دریافت می‌کند که درنتیجه‌ی این افزایش، میزان خروجی کلی را به ۲۶۷ اسب‌بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتن‌متر گشتاور می‌رساند. سیستم تعلیق جدید ارتفاع سواری کلی را حدود سه سانتی‌متر کاهش می‌دهد و گزینه‌ی اختیاری آفرود آن را حدود ۳/۵ سانتی‌متر افزایش می‌دهد. تنها موضوعی که هنوز درباره‌ی این خودرو‌ نمی‌دانیم، قیمت است؛ اما برابوس می‌گوید این اطلاعات به‌زودی دردسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

منبع:زومیت
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->