ادبیات بومی در روایت ظرفیت‌های غنی مشهد و خراسان موثرتر است بسته تشویقی جدید برای رونق ساخت‌وساز در مشهد بخش عمده‌ای از ظرفیت مراکز اقامت رسمی مشهد خالی است | هتل هست، مسافر نیست! هوای کلانشهر مشهد از ابتدای دی‌ماه تاکنون، هر روز آلوده بوده است (۱۲ دی ۱۴۰۳) معابر مشهد لغزنده است (۱۲ دی ۱۴۰۳) استقبال از بهار مشهد با ۱۲ میلیون بوته گل رفع معارضات مهم در پروژه دوربرگردان غیرهم‌سطح شرقی ابوطالب در مشهد خراسان رضوی رکورددار بیشترین بلوک‌های ساختمانی ناایمن در کشور | این ۱۳۷۹ بلوک ناایمن! انتصاب سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ۸ هزار ساعت پرواز با جنگنده، «پورعلی» را از مفاخر مشهد کرد نشان مشهدالرضا(ع) می‌تواند به نمادی بین‌المللی برای شیعیان تبدیل شود هر حرکتی در شهر امام رضا(ع) انجام شود نشانی از امام رضاست خدمت من، خدمت به امام رضا(ع) است صابری فر: رویداد نشان مشهد الرضا(ع) می‌تواند به الگویی ملی تبدیل شود مادرشاهیان: کسب دیپلم افتخار مشهد الرضا(ع) مسئولیتی بزرگ برای خدمت بیشتر به زائران بر دوشم نهاد نشان مشهد الرضا(ع)؛ هویت‌بخش خدمت رسانی در شهر مشهد است مهم‌ترین هدف رویداد نشان مشهدالرضا(ع)، الگویابی و الگوسازی است عودت ۱۶۰ میلیارد ریال به شاکیان بابت گران‌فروشی در مشهد از ابتدای سال جاری تاکنون (۱۱ دی ۱۴۰۳) وقتی رفاقت، پیکان نارنجی را به فردوسی رساند جریمه بیش از ۱۷ هزار خودرو فاقد معاینه فنی در مشهد تاکنون (۱۱ دی ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بازسازی اتوبوس های فرسوده بخش خصوصی با استفاده از توان داخلی

  • کد خبر: ۴۵۷۹۴
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
بازسازی اتوبوس های فرسوده بخش خصوصی با استفاده از توان داخلی
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، از بازسازی اتوبوس های فرسوده بخش خصوصی با استفاده از توان داخلی خبرداد.
به گزارش شهرآرانیوز، سعید حسینقلی زاده مقدم مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد، گفت: با حمایت‌های شورای شهر و مدیریت شهری، دو شرکت بخش خصوصی، با هدف حفظ کیفیت و کمیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد، این سازمان فرایند بازسازی ناوگان خود را در سه فازآغاز کرده است..
وی افزود: شرکت طوس سیر رضوان یکی از شرکت‌های بخش خصوصی تحت نظارت سازمان است که حدود ۱۰ سال قبل فعالیت خود را با تعداد ۲۴۴ دستگاه اتوبوس "اسکانیا" آغاز کرد که درسال‌های اخیر تعدادی از این ناوگان به دلیل عمر بالا و فرسودگی قطعات و افزایش هزینه‌های تعمیر و نگهداری از چرخه سرویس دهی خارج و غیر قابل بهره برداری شده بود.

حسینقلی زاده اضافه کرد: بر همین اساس در فاز اول از ۴۰ دستگاه اتوبوس فرسوده شناسایی شده، تعداد ۱۱ دستگاه به طورکامل بازسازی و به چرخه سرویس دهی اضافه شده است و پس از اتمام این مرحله در مرحله دوم بازسازی ۴۰ دستگاه دیگر شروع و تا انتهای سال جاری تکمیل خواهد شد.
وی تصریح کرد: مرحله نهایی این طرح نیز پس از فعال سازی ناوگان متوقف شده برای بازسازی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد، افزود: همچنین شرکت سیر طوس ماندگار دارای ۱۵۰ دستگاه اتوبوس قابل بهره برداری است که ۷۰ دستگاه آن به علت فرسودگی امکان سرویس دهی ندارد، به همین دلیل اتوبوس‌های فرسوده این شرکت نیز با استفاده از توان تخصصی کارکنان فنی شرکت در حال بازسازی است، تا کنون ۲۵ دستگاه اتوبوس بازسازی و تعمیر اساسی شده است و تا زمانی که امکان خرید اتوبوس جدید وجود نداشته باشد ادامه خواهد داشت.
وی افزود: پروژه بازسازی، شامل تعویض ورق‌های بیرونی، کف، سقف، تعمیر اساسی موتور، تعمیر گیربکس، چرخ‌ها، اکسل، فرمان، رنگ‌آمیزی، صافکاری و نقاشی است که تمامی این خدمات توسط شرکت‌های بخش خصوصی در حال انجام است..
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد افزود: خوشبختانه شرکت‌های تولیدی اقداماتی در خصوص تولید آغاز کرده اند و به محض رفع موانع دریافت نشان استاندارد ملی تولیدکنندگان داخلی، اتوبوس‌هایی گازسوزی که مخازنشان مشکل دارند، نیز به چرخه سرویس دهی بازخواهند گشت.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->