میزبانی مشهد برای بازی «ایران - قطر» قطعی شد پرواز استقلال و پرسپولیس به سوی دربی آتش بس پیشکسوتان استقلال تا دربی ملاقات نکونام و استقلالی‌ها با خطیر؟ هلدینگ همه هزینه استقلال را نمی‌دهد! نتیجه بازی فوتسال ایران و گواتمالا(۲۹ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدئو خلاصه بازی| قاطع و پرغرور در جام جهانی عکس‌هایی از بازی تیم‌های ملی فوتسال ایران و گواتمالا مدافع پرسپولیسی در راه خیبر مهدوی کیا سرمربی الجزیره الحمرا امارات شد + عکس پخش زنده بازی ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرسپولیس - پاختاکور از مشهد به قلعه حسن خان رفت + عکس گاریدو: دنبال ۳ امتیاز بازی با آلومینیوم هستیم تارقلی‌زاده، رئیس گروه فنی و آنالیز فیفا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ است صعود تیم ملی فوتبال ایران به رتبه ۱۹ رنکینگ فیفا دردسر احتمالی سهرابیان برای استقلال اینزاگی: عملکرد خوبی مقابل منچسترسیتی داشتیم تاریخ و ساعت بازی نساجی و استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران | یامگا خیلی زود به استقلال رسید تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال ایران | شهرقدس این بار میزبان سرخ‌های پایتخت مخالفت درویش با وجود اصرار گاریدو: خارجی نمی‌خریم! دلداری بازیکنان پرسپولیس به ستاره مغموم
سرخط خبرها

وضعیت بشار و پرسپولیس هفته آینده مشخص می‌شود

  • کد خبر: ۴۵۹۷۱
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۰
وضعیت بشار و پرسپولیس هفته آینده مشخص می‌شود
وضعیت بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس تا هفته آینده مشخص خواهد شد.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس پس از فینالیست شدن در لیگ قهرمانان آسیا یکشنبه شب در حالی به تهران آمد که بشار رسن هافبک عراقی و ستاره این تیم همراه با سرخپوشان راهی تهران نشد و در دوحه قطر ماند.

حضور رسن در قطر این شایعه را ایجاد کرد که او قصد مذاکره با تیم‌های خواهانش از لیگ ستارگان قطر را دارد اما رسن تاکنون واکنشی به این مسئله نداشته است.

از اردوی پرسپولیس خبر می رسد که رسن به افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس اعلام کرده تا هفته آینده راهی تهران خواهد شد تا در تمرینات سرخپوشان حضور پیدا کند.

با تصمیم یحیی گل محمدی تمرینات تیم پرسپولیس از روز شنبه برای فصل جدید لیگ برتر آغاز خواهد شد و در صورتی که رسن روی حرف خود بماند این بازیکن عراقی هفته آینده به جمع سرخپوشان اضافه می‌شود تا شایعه جدایی او تکذیب گردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->